får håpe aktiviteten holder seg oppe ila dagenDet er heldigvis litt lettere å nå målet når det er mer aktivitet her inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
får håpe aktiviteten holder seg oppe ila dagenDet er heldigvis litt lettere å nå målet når det er mer aktivitet her inne![]()
Men du får nå med deg altJeg har fått med meg navnene![]()
![]()
Orker ikke telleklart jeg må![]()
Gjør stort sett detMen du får nå med deg alt![]()
Til søndag. Skal på jobb om en uke i dag. Siden jeg har fri mandager. Jeg skal noen timer på jobb i morgen, har en fastkunde som også er ei god venninne av meg som veit om "situasjonen" og da er det lettere for meg å bruke tid på henne. Greit å få prøvd meg på jobbHvor lenge er du sykemeldt da?
Hva har du nå da?har og lyst til å klare rundt 200 idag. Får det hvordan det går.
Innen det må jeg ha rundt 100Orker ikke telle
Får vente til oppdatering rundt kl fire.
JaSå utrolig koselig da
Jordmødrene er jeg ferdig med, det var på morgenenTvi tvi med jordmor besøk og hjemmebesøk![]()
Og kos deg på julebord![]()
hvorfor 100 innen kl 4?Innen det må jeg ha rundt 100
Det klarer du nok fintInnen det må jeg ha rundt 100
Jepp, i dag er de friske igjen og på skole og bhgHørtes ut som det blir travelt nok i dag.
Alle barna friske igjen nå da?
Koselig med julebord i kveld![]()
Lille U derimot er ikke noe interessert i detHaha. Igjen klarte hun å rulle i senga. La henne ned for lur. Går på do og hører henne le og ule litt på soverommet. Når jeg kommer tilbake, ligger hun på magen over kanten på babynestet og gliser stolt til meg![]()
Hvordan gikk det da?Jordmødrene er jeg ferdig med, det var på morgenen
Det var godt å høreJepp, i dag er de friske igjen og på skole og bhg
Har litt over 50 nå (tror jeg), men jeg skal snart til å dra så det går nok ikkeDet klarer du nok fint
Hva har du nå da?
Ja, jeg er da her jegfår håpe aktiviteten holder seg oppe ila dagen![]()
hihi. Nå spør du vanskeligHva har du nå da?