Foregår flere ting i barnehagen også, så dagene går plutselig fort.Mye av desember er allerede booket, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foregår flere ting i barnehagen også, så dagene går plutselig fort.Mye av desember er allerede booket, ja
Uff :/Til søndag. Er mye bedre nå da. Orker å være inne på bv faktisk. Har lagt på sofaen å sett i taket eller hatt øynene igjen I en uke. :/
Hadde håpet på det jeg også, alt over er bonusPrøve å klare 100 i dag da kanskje![]()
Har du mange til nå?Prøve å klare 100 i dag da kanskje![]()
Det er det her ogsåHadde håpet på det jeg også, alt over er bonus![]()
Må ikke spørre så vanskelig daHar du mange til nå?
Eller ikke lagt merke tilDet har jeg heller aldri sett![]()
Jeg har fått med meg navneneEller ikke lagt merke til![]()
Sikkert et fint mål.Prøve å klare 100 i dag da kanskje![]()
Jeg prøver, men er ikke sikker på hvor mye jeg vil orke i dag.Er det jeg satser på![]()
Så utrolig koselig daBlir rørt jegbestefar ringte da mormor ikke orker å han vil være med på juleverksted
![]()
Mye igjen av dagen daHenger nok etter allerede jeg, men er på listada![]()
Hørtes ut som det blir travelt nok i dag.Sikkert et fint mål.
Siden jeg skal på julebord med jobb i dag satser jeg på mer full fart fra i morgen.
Travel dag dette, jm-kontroll, hjemmebesøk av (annen) jm, og så julebord i kveld. Oppmøte 16, så jeg har dusja og tatt en liten dubb nå, så skal jeg hente ungene og overlate dem til faren (lovde yngste i morges at jeg skulle hente henne, hun ville helst være hjemme) før jeg drar.
Nå har vi rolige julebord på min jobb da, jeg blir ikke eneste edru, det er nok alle (religiøs arbeidsgiver) og vi drar somregel pent hjem på rett side av midtnatt
De andre skal jo på jobb i morgen
Det er jo detMye igjen av dagen da
klart jeg måMå ikke spørre så vanskelig da![]()
Tvi tvi med jordmor besøk og hjemmebesøkSikkert et fint mål.
Siden jeg skal på julebord med jobb i dag satser jeg på mer full fart fra i morgen.
Travel dag dette, jm-kontroll, hjemmebesøk av (annen) jm, og så julebord i kveld. Oppmøte 16, så jeg har dusja og tatt en liten dubb nå, så skal jeg hente ungene og overlate dem til faren (lovde yngste i morges at jeg skulle hente henne, hun ville helst være hjemme) før jeg drar.
Nå har vi rolige julebord på min jobb da, jeg blir ikke eneste edru, det er nok alle (religiøs arbeidsgiver) og vi drar somregel pent hjem på rett side av midtnatt
De andre skal jo på jobb i morgen
Hvor lenge er du sykemeldt da?Ja,det spørs detjeg har egentlig kun tid til skravle for at jeg er sykemeldt.
Det er heldigvis litt lettere å nå målet når det er mer aktivitet her inneJeg prøver, men er ikke sikker på hvor mye jeg vil orke i dag.
Er fryktelig sliten om dagen.
Håper på å klare 200 i dag, men ligger litt dårlig an til det nå
har og lyst til å klare rundt 200 idag. Får det hvordan det går.Jeg prøver, men er ikke sikker på hvor mye jeg vil orke i dag.
Er fryktelig sliten om dagen.
Håper på å klare 200 i dag, men ligger litt dårlig an til det nå
eventuelt det jaEller ikke lagt merke til![]()