Skravletråd desember

Til søndag. Er mye bedre nå da. Orker å være inne på bv faktisk. Har lagt på sofaen å sett i taket eller hatt øynene igjen I en uke. :/
Uff :/
Går virkelig håpe du blir god i formen resten av svangerskapet :)

Prøve å klare 100 i dag da kanskje :)
Sikkert et fint mål.

Siden jeg skal på julebord med jobb i dag satser jeg på mer full fart fra i morgen.

Travel dag dette, jm-kontroll, hjemmebesøk av (annen) jm, og så julebord i kveld. Oppmøte 16, så jeg har dusja og tatt en liten dubb nå, så skal jeg hente ungene og overlate dem til faren (lovde yngste i morges at jeg skulle hente henne, hun ville helst være hjemme) før jeg drar.

Nå har vi rolige julebord på min jobb da, jeg blir ikke eneste edru, det er nok alle (religiøs arbeidsgiver) og vi drar somregel pent hjem på rett side av midtnatt
De andre skal jo på jobb i morgen

Sikkert et fint mål.

Siden jeg skal på julebord med jobb i dag satser jeg på mer full fart fra i morgen.

Travel dag dette, jm-kontroll, hjemmebesøk av (annen) jm, og så julebord i kveld. Oppmøte 16, så jeg har dusja og tatt en liten dubb nå, så skal jeg hente ungene og overlate dem til faren (lovde yngste i morges at jeg skulle hente henne, hun ville helst være hjemme) før jeg drar.

Nå har vi rolige julebord på min jobb da, jeg blir ikke eneste edru, det er nok alle (religiøs arbeidsgiver) og vi drar somregel pent hjem på rett side av midtnatt
Hørtes ut som det blir travelt nok i dag.
Alle barna friske igjen nå da?
Koselig med julebord i kveld :)

Sikkert et fint mål.

Tvi tvi med jordmor besøk og hjemmebesøk :)
Og kos deg på julebord :)

Jeg prøver, men er ikke sikker på hvor mye jeg vil orke i dag.
Er fryktelig sliten om dagen.
Håper på å klare 200 i dag, men ligger litt dårlig an til det nå
Det er heldigvis litt lettere å nå målet når det er mer aktivitet her inne :)

Back
Topp