At du gidderJepp!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At du gidderJepp!![]()
Han er sjuHvor stor e eldste?
Men kommer på bursdagen til frøkna minHar termin på julaften![]()
Når var det igjen?Men kommer på bursdagen til frøkna min![]()
Ja, det er bra jobbaJa, det var 150 innlegg allerede når jeg tittet innom![]()
16. desemberNår var det igjen?![]()
Alle ønsker vel en god start siden det ikke nødvendigvis blir like lett å skravle i julenJa, det er bra jobbaalle er vell ivrig på de premiene
![]()
Det har jeg heller aldri settJeg er heller ikke så nøye med å prøve å være anonym nå som vi ikke prøver eller er gravid, så ikke så farlig om det skjer en glipp.
Tror egentlig jeg oftere glipper på navnet til frøkna![]()
Selvfølgelig skal du være stolt!Hadde verdens stolteste jente igår kveld som gav tidenes glis og latter til kamerat på babycallen.
Plutselig hadde hun klart å rulle på magen selv med babynestet liggende der.
Da er det lov å være stolt når hun har jobba med oppgaven i ei uke![]()
Henger nok etter allerede jeg, men er på listadaJa, det er bra jobbaalle er vell ivrig på de premiene
![]()
Er det jeg satser påAlle ønsker vel en god start siden det ikke nødvendigvis blir like lett å skravle i julen
Trenger ikke være et dårlig forslag det. Har selv sagt mellom tiende og femtende16. desember![]()
Pinnekjøtt er deilig.Ja pinnekjøtt er magi![]()
Ja, ser den er litt stress![]()
Hihi. Gliset hennes når hun fikk det til, tror jeg aldri jeg glemmerSelvfølgelig skal du være stolt!kjenner jeg ble litt stolt jeg også, faktisk
![]()
Hehe, venter på de kraftglosene dine vi fikk for en mnds tid sidenHaha!
Heia den som vinner, så lenge det er meg!![]()
Jeg har litt lyst på den... Ingen plass til den, men lyst...Det syns jeg du skal gjøre.
Den vuggen er utrolig fin
HeheHehe, nei, vi driver ikke med perfekthet på permanent basis![]()
Det kan være rimelig hektisk til tider![]()
Ja, er ikke alltid like lettHahaautokorrekt altså
![]()
Vi har i dag fått de barna vi ønsker og er veldig fornøyd med det.
Det tok bare litt tid.
Er veldig glad jeg aldri kommer til å oppleve det der igjen, og etter vi fikk lille U er jeg helt ferdig med å være trist over de som ikke ble.