Nå la hun seg så da legger jeg meg i håp om å få sove litt og enda mer etter jordmor time spent. Ny dame og jeg går ikke så godt overens med alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang innmeldt, annet nick, var vel i 2006 for min del...eller var det 2005 kanskje ja...Eg har vart her siden 2014 ner eg blev Gravid me nr 2. Nr 1 i 2012 visste eh ikkje ens bv fanns
Sov godtSov godt alle sammen!
Nå må jeg finne frem klær til i morgen og så komme meg i seng
Oj såpass ja. Undrar på hur længe bv har eksistert vet du det?Første gang innmeldt, annet nick, var vel i 2006 for min del...eller var det 2005 kanskje ja...
Uff ja førstår deg. Er selv gravid trøtt å sliten till tider og nær mina ikkje sover om netterna så tar det på megSpesielt når man er gravid trøtt etter en helt jævlig dag 2 år hun sov fra 19-21 og våknet og vært våken siden ... Tror det er noe utviklingsprang for hun prater en hel del nå og lærer seg nye ord hele tiden
God natt ThereseNei, nå må det soves her..
Skal prøve å skravle mer imorgen
God natt!
Hahah den hade vart både toppløs och truseløs hahaTror treet hadde blitt ganske nakent til julaften om jeg tok inn et allerede nå
God morgen til deg ogsåGod morgen . Desember allerede :-O
God morgen!God morgen og hurra for desember!
God morgen! Tenk desember allerede!!God morgen . Desember allerede :-O
Tenker du med alla julegaver då??
Ja da var det desember ja, de siste mnd har jo gått så fort! Men satser på å nyte en rolig desember da
Premiene nå var jo helt vanvittige
God morgen! Lenge siden sistGod morgen og hurra for desember!