Men først er det natta ;-)Ja kom igjen kjør på..
Tidligvakt i morgen :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men først er det natta ;-)Ja kom igjen kjør på..
Jeg er fremdeles der at "var det ikke akkurat juni? "Jeg er bare såvidt kommet til november, mentalt sett! :O
Joda, pynta til jul alt og kjøpt ca alle julegavene.. men synes fremdeles desember virker litt uvirkelig enda
Også sitter du her enda?Men først er det natta ;-)
Eg har vart her siden 2014 ner eg blev Gravid me nr 2. Nr 1 i 2012 visste eh ikkje ens bv fannsDet er bare å skravle på det
Jeg har bare vært her siden mai, så har god tid enda
God natt sov gott,Men først er det natta ;-)
Ja idag fick vi Upp juletreet oh pynta. Har 6 gaver igjen
Ikke jeg heller i 2011Eg har vart her siden 2014 ner eg blev Gravid me nr 2. Nr 1 i 2012 visste eh ikkje ens bv fanns
God natt. God vaktSov godt alle sammen!
Nå må jeg finne frem klær til i morgen og så komme meg i seng
Plastik Yes orkar inte med ekta. De førstår eg att du ikkje tar den Upp førJuletreet også faktisk?
Plastikk da, antar jeg? (.. høres fælt ut med nåletre inne i en måned så )
Her kommer aldri treet opp før 23.. Ikke sikkert det blir tre her i år engang! Har ikke plass
Plastik Yes orkar inte med ekta. De førstår eg att du ikkje tar den Upp før
Haha eg trivs her inne og eg har fått så mye tips og rådIkke jeg heller i 2011
Bare å vente noen timer, det teller ikke før ettet den backupen sånn i totiden eller deromkringJa da er det bare å kjøre på ;-)
Spesielt når man er gravid trøtt etter en helt jævlig dag 2 år hun sov fra 19-21 og våknet og vært våken siden ... Tror det er noe utviklingsprang for hun prater en hel del nå og lærer seg nye ord hele tidenHei ja . Slitsomt nær de ikkje vill sova. Hur gammal er lille N ??