Skravletråd desember

Jeg er bare såvidt kommet til november, mentalt sett! :O
Joda, pynta til jul alt og kjøpt ca alle julegavene.. men synes fremdeles desember virker litt uvirkelig enda :p
Jeg er fremdeles der at "var det ikke akkurat juni? "

Tiden flyr!! Desember allerede... Favorittmåneden på hele året :) elsker å styre med vasking, vasking, pynting... Høre julemusikk, se julefilmer og kos med venner og familie... Beste tiden på året :) og så korter den jo ned tiden med venting på lille i magen som skal komme til våren også :)

Ja idag fick vi Upp juletreet oh pynta. Har 6 gaver igjen

Juletreet også faktisk? :p
Plastikk da, antar jeg? (.. høres fælt ut med nåletre inne i en måned så :p)
Her kommer aldri treet opp før 23.. Ikke sikkert det blir tre her i år engang! Har ikke plass :p

Aff.. Bør egentlig legge meg. Vil bare sove, og håpe på at ting er bedre i morgen! Har hatt så sykelig vondt i ryggen i dag, at jeg har vært på nippet til å legge meg ned for å dø.

Ja da var det desember ja, de siste mnd har jo gått så fort! Men satser på å nyte en rolig desember da :D

Juletreet også faktisk? :p
Plastikk da, antar jeg? (.. høres fælt ut med nåletre inne i en måned så :p)
Her kommer aldri treet opp før 23.. Ikke sikkert det blir tre her i år engang! Har ikke plass :p
Plastik Yes orkar inte med ekta. De førstår eg att du ikkje tar den Upp før

Plastik Yes orkar inte med ekta. De førstår eg att du ikkje tar den Upp før

Tror treet hadde blitt ganske nakent til julaften om jeg tok inn et allerede nå :p

Hei ja :-) . Slitsomt nær de ikkje vill sova. Hur gammal er lille N ??
Spesielt når man er gravid trøtt etter en helt jævlig dag :p 2 år :) hun sov fra 19-21 og våknet og vært våken siden ... Tror det er noe utviklingsprang for hun prater en hel del nå og lærer seg nye ord hele tiden

Back
Topp