Skravletråd blått lag

Er det innen 19? Nei, 21?

Jeg kan sikkert.

Skjønner ingenting. :( Det må nesten være vekta som er feil (stoler ikke helt på den) eller fordi jeg har hatt mens denne uka... Opp et halvt kilo :(

Mensen gir meg 1 kilo minst. Kommer noen dager før mens og forsvinner gradvis mens blødningen pågår

Beklager, men jeg føler at livet mitt er på vei til helvete akkurat nå, så jeg greier ikke helt å fokusere på sunt kosthold. Angsten tar overtak og jeg går fra å være så kvalm at jeg ikke greier å spise en hel dag til å trøstespise sjokoladekake dagen etter. Det ser ut som at det i sum har fått meg ned i vekt denne uken, men ting er virkelig ikke bra for tiden. Utfordringen har jeg ikke en gang orket å sette meg inn i. Jeg skal fylle ut vann, for det er vel det eneste jeg har klart denne uken.

Beklager, men jeg føler at livet mitt er på vei til helvete akkurat nå, så jeg greier ikke helt å fokusere på sunt kosthold. Angsten tar overtak og jeg går fra å være så kvalm at jeg ikke greier å spise en hel dag til å trøstespise sjokoladekake dagen etter. Det ser ut som at det i sum har fått meg ned i vekt denne uken, men ting er virkelig ikke bra for tiden. Utfordringen har jeg ikke en gang orket å sette meg inn i. Jeg skal fylle ut vann, for det er vel det eneste jeg har klart denne uken.

Stor klem til deg! Vet hvordan du har det. Jeg slet sånn sist jeg var med også. Alle poeng teller. Bare gjør det du klarer. :) <3

Da fokuserer du heller på det som er viktig for at du skal få det bedre, får du noe hjelp mot angsten?

Forøvrig ser det ut til at alle har levert vekt. Jeg skal summere og levere til krigerleder når jeg har fått snuppa til å sove. Stoler ikke på at jeg regner rett når hun prøver å krabbe mobilen min

Hei
Tror ikke jeg har presentert meg en gang jeg ;)
Men jeg er kommet over hit fra gult lag, gleder meg til fortsettelsen :)

Er ikke super aktiv her inne.

Krysser fingra for oss! Jeg er glad det er helg og i morgen skal jeg jaggu unne meg litt godt altså :O

Hei

Krysser fingra for oss! Jeg er glad det er helg og i morgen skal jeg jaggu unne meg litt godt altså :O

Kjekt med en til på laget :) Jeg sitter på båten på vei til Bergen med en tom iskaffe. :D Har potetskruer også. :P

Kjekt med en til på laget :) Jeg sitter på båten på vei til Bergen med en tom iskaffe. :D Har potetskruer også. :p

Åååå, det hørtes digg ut:happy119

Jeg har så lyst på cola zero, men har ikke i hus, får vente til i morgen:sad010.

Før drakk jeg 1 liter om dagen :smiley-angelic006, men nå drikke jeg kun i helgene, så er utrolig overrasket hvor greit det har gått altså.

God båttur :)

Hei

Velkommen til oss.

Jeg sovna med snuppa her og våknet av at hun våknet, men hun sover nok snart så skal jeg levere tallene våre

Rapport sendt.

Sånn tre min før ni.

Litt sent, men, vel.... Det var det med å sove da.

Da fokuserer du heller på det som er viktig for at du skal få det bedre, får du noe hjelp mot angsten?

Angsten er knyttet til at nav har kuttet aap og ikke kommet med noe alternativ til meg. Jeg er for syk til å kunne jobbe, så nå sitter jeg plutselig uten noen fremtidige utbetalinger. Jeg har slitt med angst fra før som jeg har greid å kontrollere, men nå har jeg kollapset. Jeg tror ikke noe annet enn noen konkrete svar fra nav kan hjelpe meg. Fikk valium fra fastlegen så jeg skal greie å slappe av litt innimellom frem til vi finner ut av ting.

Angsten er knyttet til at nav har kuttet aap og ikke kommet med noe alternativ til meg. Jeg er for syk til å kunne jobbe, så nå sitter jeg plutselig uten noen fremtidige utbetalinger. Jeg har slitt med angst fra før som jeg har greid å kontrollere, men nå har jeg kollapset. Jeg tror ikke noe annet enn noen konkrete svar fra nav kan hjelpe meg. Fikk valium fra fastlegen så jeg skal greie å slappe av litt innimellom frem til vi finner ut av ting.

Håper det ordner seg på et vis. Og at i mellomtiden så er valium faktisk en god hjelp. Lykke til.

Heihei damer ;) Bare minner om at dere nå har mistet laglederen, så det må på plass en ny lagleder ;)

Heihei damer ;) Bare minner om at dere nå har mistet laglederen, så det må på plass en ny lagleder ;)
Det må vi ta tak i, noen som har lyst?

Som man så i går har jeg en liten tendens til å muligens kanskje sovne litt og gjerne ikke egentlig være helt med sånn i 19-21 tiden. Men om ingen andre vil så skal jeg klare det (til og med korrigert formelen i regnearket som gikk feil i går ;-))

Hmm, denne nye varianten av vann-poeng er egentlig bedre.

Bare at den passer ikke meg, siden jeg ikke drikker kaffe eller te. Så til mat drikker jeg melk eller jus. Jeg orker ikke begynne å drikke vann til frokost, og særlig ikke forklare for ungene hvorfor jeg gjør (og de ikke får, de skal drikke melk som jeg vanligvis gjør når jeg spiser sammen med dem i hverdagen)

Jeg drikker vann til mat på jobb, den er grei. Men ikke hjemme. Jaja.

Kvifor får ikkje ungane vatn om dei vil ha det?

Kvifor får ikkje ungane vatn om dei vil ha det?
Ungene mine trenger næringen i melka. De liker melk og drikker det gjerne. De tenger kalsium og alt det andre oppi der, og eldstemann drikker h melk det kunne med fordel mellomste også gjort, de er undervektige.
Vi har mye fokus på at kroppen må få det den tenger.

Å da skulle drikke vann i stedet for melk vil gi dem uheldig input. At vi drikker vann heller enn saft og brus til middag forklares lett med at kroppen trenger ikke sukker. Men kroppen trenger det som er i melka. (og det gjør min kropp også. Så jeg drikker melk til frokost flere dager i uka)

Det blir feil fokus for meg og min familie om jeg skal drikke vann til frokost. Jeg er heller ikke overvektig, jeg er med på dette på mitt vis, fordi jeg vil ned noen kilo som ligger uheldig rundt livet, uheldig i forhold til min arvelige risiko for diabetes. Men for meg og særlig ovenfor ungene har jeg ikke fokus på å slanke meg. Men å leve sunnere.

Back
Topp