Skravletråd blått lag

Jeg kommer ikke til å levere spesielt bra resultater denne uken. Jeg har vært syk og bare ligget i senga og spist kjeks og halslinser. Jeg har ikke vært i form til å lage mat, så jeg har bare spist det jeg har fått i meg. Alt for mye sukker og ingen bevegelse. Har drukket ganske mye vann, men det er det eneste jeg får poeng for. Tror jeg har gått opp i vekt også :(

Jeg har fått tatt meg en tur i butikken så i dag blir det ordentlig middag (første denne uken) og slutt på kjeks og halslinser. Jeg er skikkelig sukkerjunkie, så nå blir det avvenning de neste dagene. Håper vekta er mest vann, så resultatet ikke blir helt håpløst i morgen.
 
Ganske sikkert opp i vekt her også desverre. Kjip uke.

Dessuten popper det kviser på meg. Tre på haka og ei i tinningen. Det kan da vel ikke være mensen som nærmer seg? (jeg har ikke fått den etter fødsel enda. Men det tar hatt over halvannet år med de andre så jeg regnet med å slippe frem til sommeren. Håper enda)

Humøret er på bunn, energien det samme. Mannen jobber mye, jeg skal helst jobbe litt hjemmefra på kveldene, ungene er mitt ansvar pga at han jobber så mye (årsoppgjør) og det er mye med fotball og dans og korps og skole og barnehage og alt som må følges opp. Sliten.
 
Jeg syns det har gått ganske greit. Jeg satte meg et mål på søndag og har vært knallhard på å fullføre. Ingen trening eller mosjon, men det hadde bare vært bonus. :p Har ikke orket det pluss øvelsene, men håper kunne trene litt neste uke. Selv om øvelser er veldig kjedelig så kunne jeg tenkt meg å fortsette med planken bare for å se om det fungerer på denne dvaske kroppen. :p
 
Vi får satse på en bedre uke neste uke. Lite aktivitet her også, hatt det travelt med mye annet
 
Ganske sikkert opp i vekt her også desverre. Kjip uke.

Dessuten popper det kviser på meg. Tre på haka og ei i tinningen. Det kan da vel ikke være mensen som nærmer seg? (jeg har ikke fått den etter fødsel enda. Men det tar hatt over halvannet år med de andre så jeg regnet med å slippe frem til sommeren. Håper enda)

Humøret er på bunn, energien det samme. Mannen jobber mye, jeg skal helst jobbe litt hjemmefra på kveldene, ungene er mitt ansvar pga at han jobber så mye (årsoppgjør) og det er mye med fotball og dans og korps og skole og barnehage og alt som må følges opp. Sliten.

Høres ut som om du har mye på tapeten, ja. Styrkeklem. :)
 
Jeg kommer ikke til å levere spesielt bra resultater denne uken. Jeg har vært syk og bare ligget i senga og spist kjeks og halslinser. Jeg har ikke vært i form til å lage mat, så jeg har bare spist det jeg har fått i meg. Alt for mye sukker og ingen bevegelse. Har drukket ganske mye vann, men det er det eneste jeg får poeng for. Tror jeg har gått opp i vekt også :(

Jeg har fått tatt meg en tur i butikken så i dag blir det ordentlig middag (første denne uken) og slutt på kjeks og halslinser. Jeg er skikkelig sukkerjunkie, så nå blir det avvenning de neste dagene. Håper vekta er mest vann, så resultatet ikke blir helt håpløst i morgen.

Alt hjelper. :)
 
Høres ut som om du har mye på tapeten, ja. Styrkeklem. :)
Takk. Det er litt hektisk.

Kommer jeg meg gjennom denne og neste uke uten å ryke (men det er slett ikke sikkert at jeg gjør) så skal jeg komme sterkere tilbake. Og gjøre som best jeg klarer i mellomtiden
 
Takk. Det er litt hektisk.

Kommer jeg meg gjennom denne og neste uke uten å ryke (men det er slett ikke sikkert at jeg gjør) så skal jeg komme sterkere tilbake. Og gjøre som best jeg klarer i mellomtiden

Høres bra ut. :) Får håpe det går bra imorgen. :)
 
Et spørsmål bare, veier der dere flere ganger i uka eller holder dere dere kun til fredagene? Jeg veier meg hver dag. :p Må ha kontroll og vil ikke ha noen negative overraskelser. ;)
 
Et spørsmål bare, veier der dere flere ganger i uka eller holder dere dere kun til fredagene? Jeg veier meg hver dag. [emoji14] Må ha kontroll og vil ikke ha noen negative overraskelser. ;)
Jeg veier ca daglig, og vet derfor at jeg pr i dag har gått opp, men grunnet hva jeg spiste i går kveld vet jeg også at en del av det er vann.en halv kilo på et døgn er en del vann.
 
Det gikk opp ja. Heldigvis ikke mer enn 0,1 men likevel opp.

Ikke uventet.
Skal prøve bedre neste uke.

Minimalt med poeng også, men skal se om jeg får lagt inn det jeg har.
 
Elendig uke! Ikke noe trening, ikke noe utfordring, spist usunt. Ja, alt har bare gått galt, og jeg har selvsagt gått opp 0,3 kg! Lite poeng, men skal få lagt inn det lille jeg har.

Håper på bedre lykke neste uke :p
 
Her har det gått bra. :) Et halvt kilo ned. Måtte veie mange ganger for å være sikker :p
 
Ser ikke ut som laget vårt har gjort det så veldig bra denne uka, så regner med at jeg ryker idag! :/
 
Jeg beklager den dårlige innsatsen min denne uken :( Om jeg ikke ryker lover jeg å komme sterkere tilbake nå som jeg er frisk igjen.

Jeg merker jeg har et enormt psykisk godtesug nå. Jeg sitter hele tiden og tenker på om jeg skal ta meg en tur på Coop Mega og kjøpe kake. Jeg vet at jeg ikke skal det, men likevel greier jeg ikke slutte å tenke på det. Mulig jeg må lage meg en lavkarbo-dessert i kveld for å få tankene bort fra det. Et par dager med sukker, og jeg blir besatt :eek:
 
Glemte av hele veiinga, så jeg er veid etter middag [emoji14] så om vi ryker i dag så er det meg og d er like greit. Jeg er ikke motivert nok akkurat nå.
 
Oppdatert med 50 små poeng
Glemte hele utfordringen denne uka.

Skal bli bedre neste uke om jeg ikke ryker.

Alle oppdatert? Liten halvtime til fristen!!
 
Oppdatert med 50 små poeng
Glemte hele utfordringen denne uka.

Skal bli bedre neste uke om jeg ikke ryker.

Alle oppdatert? Liten halvtime til fristen!!
 
Oppdatert med 50 små poeng
Glemte hele utfordringen denne uka.

Skal bli bedre neste uke om jeg ikke ryker.

Alle oppdatert? Liten halvtime til fristen!!

Trollemamma har ikke oppdatert, men jeg har sendt henne en pm. Håper hun rekker det. :)
 
Last edited:
Back
Topp