Skravletråd blått lag

Jeg rakk ikke fristen.. går litt i surr etter jeg begynte i jobb igjen etter permisjon.
Jaja det hadde endt med at jeg røyk ut uansett.. det går fryktelig dårlig om dagen.. bestilt time til legen da medisinene for stoffskifte åpenbart må endres.. vekten bare stiger til tross for trening og relativt strengt på kosthold.. + flere symptomer som har forverret seg de siste ukene.

Ønsker dere lykke til videre! Heier på dere ☺
 
Jeg rakk ikke fristen.. går litt i surr etter jeg begynte i jobb igjen etter permisjon.
Jaja det hadde endt med at jeg røyk ut uansett.. det går fryktelig dårlig om dagen.. bestilt time til legen da medisinene for stoffskifte åpenbart må endres.. vekten bare stiger til tross for trening og relativt strengt på kosthold.. + flere symptomer som har forverret seg de siste ukene.

Ønsker dere lykke til videre! Heier på dere [emoji5]

Lykke til videre til deg :)
 
Hmm, denne nye varianten av vann-poeng er egentlig bedre.

Bare at den passer ikke meg, siden jeg ikke drikker kaffe eller te. Så til mat drikker jeg melk eller jus. Jeg orker ikke begynne å drikke vann til frokost, og særlig ikke forklare for ungene hvorfor jeg gjør (og de ikke får, de skal drikke melk som jeg vanligvis gjør når jeg spiser sammen med dem i hverdagen)

Jeg drikker vann til mat på jobb, den er grei. Men ikke hjemme. Jaja.
 
Jeg også liker dette med vannet bedre. :) Den skal bli ganske enkel. Blir spennende å se hvor mye jeg får til denne uka. :D
 
Jeg skal ta bonus på mosjon i det minste.

Gå tur med vogn er fin mosjon. Det gjør jeg gjerne en time i ny og ne
 
Hmm, denne nye varianten av vann-poeng er egentlig bedre.

Bare at den passer ikke meg, siden jeg ikke drikker kaffe eller te. Så til mat drikker jeg melk eller jus. Jeg orker ikke begynne å drikke vann til frokost, og særlig ikke forklare for ungene hvorfor jeg gjør (og de ikke får, de skal drikke melk som jeg vanligvis gjør når jeg spiser sammen med dem i hverdagen)

Jeg drikker vann til mat på jobb, den er grei. Men ikke hjemme. Jaja.

Jeg liker heller ikke kaffe/te, så klarer nok ikke holde meg til bare vann :p Men enig i at dette i utgangspunktet er bedre enn varianten hvor man skal presse i seg masse vann.
 
Her går det.... vel, JEG GÅR. Tur med hund og vogn.

Men vekta går litt opp og litt ned og står egentlig reelt sett helt stille...
 
Her går det også greit. Kommer meg gjennom øvelsene og idag var vi nede i gymsalen med ungene i barnehagen så jeg fikk opp pulsen litt. :) Holder meg også til vann og kaffe.
Er litt redd jeg brygger på noe for jeg er mye sliten, litt øm i halsen og igår frøs jeg hele arbeidsdagen. Satser på det ikke bryter helt ut.

Bare idag og imorgen nå. :)
 
Her går det dårlig :p uka startet med sykt barn, så har egentlig ikke fått gjort noen ting. Men nå er snuppa frisk, og vi har avtalt trening (med henne i barnepassen) imorgen :) Har ikke vært på vekta, men tipper den er gått opp!
 
Virker ikke som om det blå laget er veldig motivert.. jeg har holdt meg forholdsvis sunn, og fått gått litt, men ikke på langt nær nok
 
Trening utgikk, febersyk snuppe igjen...
 
Virker ikke som om det blå laget er veldig motivert.. jeg har holdt meg forholdsvis sunn, og fått gått litt, men ikke på langt nær nok

Nei, vi trenger kanskje å få opp motivasjonen på et vis! Men hvordan? :p
 
Kunne sikket skravle mer.

Meget usikker på om det har noe som helst effekt på min lave grad av sunnhet da.
 
Ned 0,4 kg til tross for elendig uke! Sier meg mer enn fornøyd med det :) nå er det bare å ikke gå opp igjen neste uke. Håper motivasjonen kommer snikende over helga :) Lykke til jenter!
 
Ned her også!
 
Noen her som kunne vikariert for meg i kveld, skal ut på tur, og der er det ikke sikkert det er wifi, kjipt om jeg gambler på det og så får vi ikke levert
 
Back
Topp