Skravletråd blå

Hadde store planer om å samle masse bonus. Men søndag røyk jeg på snop, for uten å tenke meg om så hadde jeg tatt en vaffel på frokostbuffeen:p og i dag fikk jeg rett og slett ikke tid til å trene. Jaja. Bedre lykke neste uke. For planen er jo selvsagt å ikke ryke :)
 
Hadde store planer om å samle masse bonus. Men søndag røyk jeg på snop, for uten å tenke meg om så hadde jeg tatt en vaffel på frokostbuffeen:p og i dag fikk jeg rett og slett ikke tid til å trene. Jaja. Bedre lykke neste uke. For planen er jo selvsagt å ikke ryke :)
Hadde planer om det jeg også, men jeg klarer ikke trene 5 dager på rad. Kroppen trenger å hvile. Jobber hardt for å mosjonere hver dag da :)
Vafler er godt. Fikk veldig lyst på det nå :D
 
Når skal poengene registreres?
Tenker du på dine per dag? De kan du legge inn når du vil innen i morgen kl. 19(?). Jeg legger inn mine fortløpende så jeg ikke glemmer hva jeg har gjort. Husk total på slutten :)
 
Husk å registrere poeng i dag :) :)
Blir spennende å gå på vekten i morgen :) ( håper jeg )
 
Så flinke dere er!! Jeg er skikkelig dårlig denne uka. Hadde tenkt ut å gå tur idag, men himmelens sluser har vært åpne idag og da frister det jo lite. Snopet røyk også idag - og alle andre dagene. Fikk tid til rocking i går og det håper jeg det blir tid til i kveld når ungene er i seng... Og i tillegg er mensvekta enda et faktum - var hvertfall det i går og føler meg ellers full av pms og føler jeg er like oppblåst som en død stranda hval, altså ikke særlig positivt :p hehe
 
Så flinke dere er!! Jeg er skikkelig dårlig denne uka. Hadde tenkt ut å gå tur idag, men himmelens sluser har vært åpne idag og da frister det jo lite. Snopet røyk også idag - og alle andre dagene. Fikk tid til rocking i går og det håper jeg det blir tid til i kveld når ungene er i seng... Og i tillegg er mensvekta enda et faktum - var hvertfall det i går og føler meg ellers full av pms og føler jeg er like oppblåst som en død stranda hval, altså ikke særlig positivt :p hehe
Snart ny uke:)
 
Må si jeg er spent på vekta i morgen! Har vært mye aktiv og prøvd være flink m maten. Så får vi se da :p
 
Gleder meg til å se resultatene imorgen, jo før dere klare å fylle inn vekt og tall fra utfordringen jo bedre :D
 
Vekt levert :) Skal fylla inn utfordringen når ungane og gubben har reist :)
 
Da er utfordringen lagt inn og :) Var ikkje så mykje å skryte over pga sjukdom, men bedre enn ingenting :) Fornøyd med vektnedgangen da :)
 
Håper alle husker å levere inn vekten i dag:) jeg er skuffet over min vekt, men det er jo bedre enn ingenting. Må jobbe hardere neste uke!!
 
.
 
Last edited:
Back
Topp