Skravletråd blå

Har det noe å si for resten av gruppen hvis en glemmer å levere? Jeg har aldri vært med på dette før:)

Ikkje spesielt på vekt bortsett frå at ein mistar ein på laget. Men på utfordringane går det utover laget om ein ikkje leverar.
 
Ikkje spesielt på vekt bortsett frå at ein mistar ein på laget. Men på utfordringane går det utover laget om ein ikkje leverar.

Går utover gruppa veldig hvis man ikke leverer også på vekt! For de skal fortsatt regnes med på ukens veiing. Og da blir det med vekta fra uka før (altså at de ikke har gått ned noe). Kan utgjøre ganske mye på totalen er erfaringen fra sist runde.
 
Går utover gruppa veldig hvis man ikke leverer også på vekt! For de skal fortsatt regnes med på ukens veiing. Og da blir det med vekta fra uka før (altså at de ikke har gått ned noe). Kan utgjøre ganske mye på totalen er erfaringen fra sist runde.

Slik sett ja :)
 
Går utover gruppa veldig hvis man ikke leverer også på vekt! For de skal fortsatt regnes med på ukens veiing. Og da blir det med vekta fra uka før (altså at de ikke har gått ned noe). Kan utgjøre ganske mye på totalen er erfaringen fra sist runde.
Det betyr vel ikke så mye nå i første runde? Hun mister vel bare plassen sin og telles ikke i det hele tatt?
Resten av tiden er det viktig å levere innen tiden, med på den :)
 
Det betyr vel ikke så mye nå i første runde? Hun mister vel bare plassen sin og telles ikke i det hele tatt?
Resten av tiden er det viktig å levere innen tiden, med på den :)

Nå ja! det skjedde noe med dataen så jeg måtte starte på nytt på svaret mitt, så ser jeg hra glemt å skrive den delen igjen ;)
 
Har det gått bra med dere i dag? Her kom mannen hjem med favoritt kaken min og cola boks. Jeg røk på en smell for å si det sånn:( Godt det er en ny dag i morgen :)
 
Har det gått bra med dere i dag? Her kom mannen hjem med favoritt kaken min og cola boks. Jeg røk på en smell for å si det sånn:( Godt det er en ny dag i morgen :)
Fredag og tantebesøk=sjokolade og superchips. Smakte veldig godt med sjokoladen når jeg har så vondt i magen :eek:
Men som du sier, ny dag i morgen :)
 
Fredag og tantebesøk=sjokolade og superchips. Smakte veldig godt med sjokoladen når jeg har så vondt i magen :eek:
Men som du sier, ny dag i morgen :)
I dag er jeg klar:) Gubben har fått beskjed om å ikke handle inn søtsaker. Out of sight, out of mind:) Vanligvis er det bare jeg som handler, men i går stakk han innom butikken for å overraske meg. Huset vårt er under oppussing og denne uken har vært veldig ille. Det jobbes i alle tre etasjer, vi er uten kjøkken og alle kjøkkenmøblene står inne i stuen. Skikkelig ille med andre ord:)
 
Fredag og lørdag er kosedager for meg. Hvis jeg ikke kan ha de som kosedager, så ryker jeg på kjempesmeller hver dag. Søndag tom torsdag er det gode dager meg sunn mat og trim/trening. Trening kan også gjøres fredag og lørdag selvfølgelig :)
 
I dag er jeg klar:) Gubben har fått beskjed om å ikke handle inn søtsaker. Out of sight, out of mind:) Vanligvis er det bare jeg som handler, men i går stakk han innom butikken for å overraske meg. Huset vårt er under oppussing og denne uken har vært veldig ille. Det jobbes i alle tre etasjer, vi er uten kjøkken og alle kjøkkenmøblene står inne i stuen. Skikkelig ille med andre ord:)
Uff jeg husker den tiden da vi pusset opp og var uten kjøkken, ble mye fastfood og snacks :arghh:
Jeg er også stor tilhenger av kosedager, og pga utfordring og veiedag under krigen passer fredag og lørdag perfekt :)
 
Uff jeg husker den tiden da vi pusset opp og var uten kjøkken, ble mye fastfood og snacks :arghh:
Jeg er også stor tilhenger av kosedager, og pga utfordring og veiedag under krigen passer fredag og lørdag perfekt :)
Vi har pusset opp i mange, mange år. Er sånn passe lei og derfor har vi leid inn folk til å gjøre hele huset ferdig:) Gleder meg veldig!
 
Dette blir bra :)
 
Hvordan har det gått med dere på utfordringen idag? Jeg sto opp 0800 idag for å gå topptur, da jeg kom hjem 1130 lå alle fremdeles og sov hjemme :woot:
Har vært i to bursdager så har ryki på snop, men ble litt mosjon i tillegg nå ikveld på kveldstur med mannen :) Håper alle er friske og raske og har fått sanka inn noen poeng idag, jeg synes det er mye lettere å føre inn hver dag enn å samle opp til slutten av uka, da blir en mer bevisst utover uka også :)
 
Her har det vore jobb og så legevakt med eldste. Har kun poeng på snop og mosjon i dag, men skal prøve å få inn litt trening i morgon. To liter vatn har eg ikkje sjanse til å klare, men klarar kanskje ein liter i dag:)
 
Back
Topp