Skravletråd AUGUST!

Ikke veldig mange. Jobber seinvakt. Ellers sitter jeg på sykehuset og venter på noen undersøkelser på mini. Du da?

Lite planer på dagen i dag. Er sykemeldt, men alltids klær som skal brettes og gulv som bør støvsuges. Også skal vi i bursdag i kveld[emoji4]

God dagen :)

I dag skal tanta mi, farmor, mamma, jeg og frøkna endelig få dratt å besøkt søskenbarnet mitt som har flytta hjemmefra som 18.åring....

63e91b384f78aea956b80b310e68da3e.jpg

Står på kjøkkenet mitt, og helt bort til huset der borte skal vi[emoji28][emoji85] tar jo to mnd å få tid til det[emoji85][emoji85][emoji85]

I dag skal tanta mi, farmor, mamma, jeg og frøkna endelig få dratt å besøkt søskenbarnet mitt som har flytta hjemmefra som 18.åring....

Står på kjøkkenet mitt, og helt bort til huset der borte skal vi[emoji28][emoji85] tar jo to mnd å få tid til det[emoji85][emoji85][emoji85]

Haha [emoji23] Husk å ta med niste på turen. Kan bli drøyt !

Haha [emoji23] Husk å ta med niste på turen. Kan bli drøyt !

Allerede planlagt[emoji12] tanta mi baker pizza snurrer[emoji23][emoji23] kan jo i værste fall spise de på veien!

Ja

planer for dagen?
Skal på foreldremøte i fjerde klasse i ettermiddag. Ny lærer så litt "spennende" er det jo.

Og muligens litt spesielt at jeg har en fjerdeklassing og skal på mitt første felles-foreldremøte på skolen. Mannen har vært klassekontakt og gått på de første.

åh så fint hus

Så leit å høre. Men yngre eller ei, ofte kan det bli et fint vennskap om alderen ikke er veldig sprikende [emoji171] Jeg håper det blir sakte men sikkert bedre for han. Det kan ikke være så lett for foreldre heller.

Satse på at det går seg til[emoji4]

Back
Topp