Skravletråd AUGUST!

Sikksakkskjørtet ferdig da :D
36455b5b22f8f2d9a4b9372067617fa5.jpg
Flott!


Du er flink og effektiv!
 
Hmm... Bursdag...

Løselig avtalt fellesfeiring på skolen med en kompis. Forhøre oss med et par til av sommer-guttene. Låne skolen er gratis og utgiftene er til å bake litt pizzaboller, kake og gele og drikke, fordelt på de som feirer er er hele en meget rimelig og hyggelig løsning.

Jeg har lagt opp til dette som feiring for ungene både av økonomiske årsaker og sosiale, gjøre det åpenbart klart i klassen at dette er en måte å gjøre det på.

Så svarer da en av de vi skulle høre med at de har planlagt kino-bursdag. Vi kan være med om vi vil. Det blir jo billigere når flere deler på. Det koster 169 pr unge og de er 15 stykker. Pluss at en voksen må betale selskapspris. Øvrige voksne normal bilett. Drøyt 900 pr unge da om de er te som feirer sammen.

Nå betalte vi jo faktisk mer for seksåringen sist. Da hadde vi det på skolen som ikke var gratis fordi hun ikke hadde begynt enda. Men argumentet vårt da var at vi la lista for skole-bursdsg fremover.

Jeg er litt redd for at slipper jeg opp for kino nå så er det krav om lekeland i februar. Også baller det på seg.

Jepp, da er faren der for at bursdager blir dyrt framover[emoji38]
Jeg har prøvd å styre unna sånt så godt jeg kan...dessuten er "gammeldags" bursdag mer koselig[emoji28] men tidene har forandret seg, lekeland og kino har liksom blitt et must![emoji31]
 
Jepp, da er faren der for at bursdager blir dyrt framover[emoji38]
Jeg har prøvd å styre unna sånt så godt jeg kan...dessuten er "gammeldags" bursdag mer koselig[emoji28] men tidene har forandret seg, lekeland og kino har liksom blitt et must![emoji31]
Vi landet på skolen. Gratis å låne. Men ikke lett å finne en helg. Vi går jo på bading hver uke. Det er fotballskole. Det er turnering. Mor til kompisen har jobbehelg (natt) og faren er for tiden borte på jobb. Jadda.
 
Velvel. Får vel prøve å sove. Her inne var det jo ikke særlig liv så. Dumt jeg hører mannebeinet snorke ned da. Og jeg er så dum å glo på walking dead. Ender vel med verste mareritt i natt nå da [emoji23] Jeg som hater zombie greier. Skjønner eeeegentlig ikke hvorfor jeg ser på det. Litt fengende. Og må jo nesten vite hvordan det ender også... [emoji23]
Fikk du sove?
 
Vi landet på skolen. Gratis å låne. Men ikke lett å finne en helg. Vi går jo på bading hver uke. Det er fotballskole. Det er turnering. Mor til kompisen har jobbehelg (natt) og faren er for tiden borte på jobb. Jadda.

Ikke lett nei[emoji849] går jo kanskje ann å utsette litt?
 
Det er jo ikke stas...hverken for barn eller foreldre..
Søstra gikk på det og når de anbefalte det så gjorde vi det sånn. Han trivdes bedre med det.

Men det er nå vel opp mot tre år siden eller noe sånn og han er langt mer moden nå pg med to dager i helga nå ser jeg ikke helt bort fra at han kan flyttes opp på neste nivå etterhvert. Det er å lære å flyte. Og det kan han ikke. Men denne plukke opp noe fra bunnen fikset han på skolen. Dog med lukkede øyne. De skal egentlig være åpne...
 
Back
Topp