>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig. Liker å kunne bråke når unger sover jeg [emoji23]Siste kvelden i morra da, men så slitsomt å hå på nåler hele kvelden da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Liker å kunne bråke når unger sover jeg [emoji23]Siste kvelden i morra da, men så slitsomt å hå på nåler hele kvelden da![]()
Natta. Så koselig da [emoji169]Sovetid
Fikk bilde av skjønne tanteskatten, han er så nydelig![]()
Er på episode 4 alleredeDa har du mye å glede deg til[emoji16][emoji16]
Det er detNatta. Så koselig da [emoji169]
Veldig. Liker å kunne bråke når unger sover jeg [emoji23]
Ja de pleier gjerne å være det [emoji171] De fleste dyrleger ønsker dyrene det beste.Grunnet sin kroniske diagnose er hun jo på kontroll 2-3-4 ganger i året og sist sa dyrelegen at hun var "frisk" og ingen grunn til at hun skulle dø med det første. Jeg regner de er ærlige når tiden er inne.
Bilder da? [emoji23][emoji23][emoji23]Tenker det[emoji23] fikk noen bilder i hodet mitt nå[emoji38]
God morgenGod morgen alle sammen
Veldig fortVel. Da var GoT sesong 7 sett for min del også. Gikk fort det gitt [emoji23][emoji33]
Bilder da? [emoji23][emoji23][emoji23]
Høylytt strikking liksom ! [emoji23]
God morgen alle sammen
Minstemor på 6 år fikk ånda over seg. Har rydda og ordna hu også nå. Nå støvsuger hu [emoji23][emoji22]
Det var den. Skulle bare fått visst enda mer ! [emoji23]Veldig fort [emoji14]
Men synes den sesongen var skiiiiit spennende![]()
![]()
[emoji23][emoji23]Haha[emoji23] feks[emoji6] og dansa rundt, sang og tromma rundt på møblene, bare for å bråke liksom.
Når hu vilFlink lita jente du har da[emoji1]
På kino å plukker opp kengubarnet og en kompis