Jeg har ikke sett en eneste episode, jeg.Da starta jeg endelig på Game of Thrones sesong 7. Bedre sent enn aldri. Har hvertfall alle episodene ute nå da [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke sett en eneste episode, jeg.Da starta jeg endelig på Game of Thrones sesong 7. Bedre sent enn aldri. Har hvertfall alle episodene ute nå da [emoji14]
He he ja men om alternativet er aldr i så vet jeg hva jeg velger
Da er du god [emoji14] Føler det er en sånn must se serieJeg har ikke sett en eneste episode, jeg.![]()
Ahahaha! [emoji23][emoji23]Nå har jeg laget matpakke til i morgen, men maten var så god at jeg har spist opp halvparten.
Så nå blir det en halv kyllingsalat på meg til lunsj i morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Meg før og etter i dag![]()
Så fin du ble[emoji4] Skikkelig fresh[emoji2]
Takkdeilig å ha litt luftigere hår. Har alt for tykt til å ha langt har jeg innsett.
![]()
Sånn så gulvet ut[emoji23]
Det passa du kjempefint. Og wow! Flott du er altså [emoji7][emoji7]![]()
![]()
Angrer alltid når jeg klipper meg jegVar noe slik jeg klipte meg i fjord også, bare enda litt kortere[emoji4] så deilig å bli kvitt det tjukke varme håret som alltid var i veien[emoji2]
Det passa du kjempefint. Og wow! Flott du er altså [emoji7][emoji7]
Haha, det er herligNå har jeg laget matpakke til i morgen, men maten var så god at jeg har spist opp halvparten.
Så nå blir det en halv kyllingsalat på meg til lunsj i morgen![]()
![]()
Så fin![]()
![]()
Ganske utrolig alderGammel og grå, 14 år er jo omregnet som en hundreåring.
Men hun lever nå tilsynelatende fint enda
Så spennendeJobber egentlig i bhg, men skal være assistent i 1. Og 2. Klasse i stedet. Jobber på et oppvekstsenter som gjør det mulig[emoji4] så håper det er løsningen[emoji4]
Ja, jeg hadde egentlig ikke forventet det.Ganske utrolig alder![]()