Skravletråd AUGUST!

Da starta jeg endelig på Game of Thrones sesong 7. Bedre sent enn aldri. Har hvertfall alle episodene ute nå da [emoji14]
Jeg har ikke sett en eneste episode, jeg. :D

Nå har jeg laget matpakke til i morgen, men maten var så god at jeg har spist opp halvparten.
:banghead:
Så nå blir det en halv kyllingsalat på meg til lunsj i morgen:smiley-ashamed008 :laughing002

Så fin du ble[emoji4] Skikkelig fresh[emoji2]

Takk:) deilig å ha litt luftigere hår. Har alt for tykt til å ha langt har jeg innsett.

666913b3cc3cd03b8d48a8a06cd5483a.jpg

Sånn så gulvet ut[emoji23]

Takk:) deilig å ha litt luftigere hår. Har alt for tykt til å ha langt har jeg innsett.

666913b3cc3cd03b8d48a8a06cd5483a.jpg

Sånn så gulvet ut[emoji23]

Var noe slik jeg klipte meg i fjord også, bare enda litt kortere[emoji4] så deilig å bli kvitt det tjukke varme håret som alltid var i veien[emoji2]

Hmm... Bursdag...

Løselig avtalt fellesfeiring på skolen med en kompis. Forhøre oss med et par til av sommer-guttene. Låne skolen er gratis og utgiftene er til å bake litt pizzaboller, kake og gele og drikke, fordelt på de som feirer er er hele en meget rimelig og hyggelig løsning.

Jeg har lagt opp til dette som feiring for ungene både av økonomiske årsaker og sosiale, gjøre det åpenbart klart i klassen at dette er en måte å gjøre det på.

Så svarer da en av de vi skulle høre med at de har planlagt kino-bursdag. Vi kan være med om vi vil. Det blir jo billigere når flere deler på. Det koster 169 pr unge og de er 15 stykker. Pluss at en voksen må betale selskapspris. Øvrige voksne normal bilett. Drøyt 900 pr unge da om de er te som feirer sammen.

Nå betalte vi jo faktisk mer for seksåringen sist. Da hadde vi det på skolen som ikke var gratis fordi hun ikke hadde begynt enda. Men argumentet vårt da var at vi la lista for skole-bursdsg fremover.

Jeg er litt redd for at slipper jeg opp for kino nå så er det krav om lekeland i februar. Også baller det på seg.

Så. Enden på visa var at mannen kommer hjem hver kveld etter jobben i byen. Hvor er alenetiden min som ble lova blitt av da? [emoji56]

Nå legging av barn.

Ganske utrolig alder :)
Ja, jeg hadde egentlig ikke forventet det.

12-14 er forventet i følge rasestandard. 14 passerte hun altså i sommer, og hun er jo kronisk syk så jeg hadde ikke forventet det. Men kjekt så lenge hun lever og har det bra

Back
Topp