Skravletråd AUGUST!

Jeg har fått brev fra Nav, og det var veldig godt. Og nå ble jeg usikker på om jeg skrev det her om dagen [emoji85] De skriver i allefall at de anser det unødvendig med dialogmøte etter 6mnd sykemelding, på grunnlag av helseinformasjon. Faktisk veldig deilig å føle at også Nav mener at jeg går hjemme med veldig god grunn, og at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med lege og arbeidsplass.

Jeg har fått brev fra Nav, og det var veldig godt. Og nå ble jeg usikker på om jeg skrev det her om dagen [emoji85] De skriver i allefall at de anser det unødvendig med dialogmøte etter 6mnd sykemelding, på grunnlag av helseinformasjon. Faktisk veldig deilig å føle at også Nav mener at jeg går hjemme med veldig god grunn, og at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med lege og arbeidsplass.

Så godt:D

Føler du deg noe bedre? [emoji171]
Den er som den er. Men nå går det litt slag i slag, jeg håper det fører til noe.
Det gjør jeg:) så skal prøve meg på jobb igjen på mandag. Kvalmen holdes nå i sjakk av å spise regelmessig og hvile. Spent på den siste der, hvor lett det lar seg gjøre. Men derfor jeg skal prøve meg litt:) føler jeg blir smådårlig av å gå hjemme også.
Sikkert en lettelse at ballen har begynt å rulle og at det ser ut til å skje noe.

God morgen :) Foreløpig slappet av og forsøkt å få hodet med på leken. Skal veldig forsiktig prøve å male litt, også må jeg vaske klær. Ellers hente lille og ta det med ro :) Mannen skal spille golf. Hva med deg?
Godt med en rolig dag da!
Jeg har sovet i 2 timer i formiddag, men fortsatt stuptrøtt. Zzz. Skal en tur i stallen nå.

Ja det er en god følelse ! [emoji8]

Oi, nei det var ikke mye svømming.
Her er vi super heldig både med svømming og aktivitetstilbud etter skolen. Hadde han ikke kunnet svømme før han startet in3 klassen hadde han iallefall lært det da. Nå er han en reser på svømmingen. Mye bedre enn meg[emoji23][emoji23]
Svært lite svømming ja, så vi må ordne det privat

Mhm. Jeg skjønner dere godt. Jeg har astma selv så vi må rydde etter han ofte. Samboer tåler ingen andre dyr, så måtte bli pipp [emoji171]
Guttungen tåler ikke katt. Men tåler hund
Vi har en 14 år gammel hund. Etter henne blir det nok et liv uten dyr for oss.

Blææh, bussen er så treeeig!

Det gjør jeg:) så skal prøve meg på jobb igjen på mandag. Kvalmen holdes nå i sjakk av å spise regelmessig og hvile. Spent på den siste der, hvor lett det lar seg gjøre. Men derfor jeg skal prøve meg litt:) føler jeg blir smådårlig av å gå hjemme også.
Sikkert en lettelse at ballen har begynt å rulle og at det ser ut til å skje noe.
Håper det blir en fin start med litt jobb igjen, og at kvalmen gir seg mer og mer [emoji171] Har du en jobb hvor det er mulig å ta det med ro nå og da?

Godt med en rolig dag da!
Jeg har sovet i 2 timer i formiddag, men fortsatt stuptrøtt. Zzz. Skal en tur i stallen nå.
Hehe ja, har mange av dem.
Så deilig å sove litt :) Slitsomt å være trøtt :( Men ålreit i stallen da.

Her står nå fiskeboller og potet pluss grønnsaker på kok. Nomnom :) Dere da?

Håper det blir en fin start med litt jobb igjen, og at kvalmen gir seg mer og mer [emoji171] Har du en jobb hvor det er mulig å ta det med ro nå og da?

Jobber egentlig i bhg, men skal være assistent i 1. Og 2. Klasse i stedet. Jobber på et oppvekstsenter som gjør det mulig[emoji4] så håper det er løsningen[emoji4]

Back
Topp