God morgen [emoji171] Det samme til deg.God morgen[emoji2] Håper dere får en fin dag alle sammen[emoji254]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen [emoji171] Det samme til deg.God morgen[emoji2] Håper dere får en fin dag alle sammen[emoji254]
Takk for detGod morgen [emoji171] Det samme til deg.
Jeg har fått brev fra Nav, og det var veldig godt. Og nå ble jeg usikker på om jeg skrev det her om dagen [emoji85] De skriver i allefall at de anser det unødvendig med dialogmøte etter 6mnd sykemelding, på grunnlag av helseinformasjon. Faktisk veldig deilig å føle at også Nav mener at jeg går hjemme med veldig god grunn, og at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med lege og arbeidsplass.
Føler du deg noe bedre? [emoji171]Takk for det
Hvordan er formen?
Det gjør jegFøler du deg noe bedre? [emoji171]
Den er som den er. Men nå går det litt slag i slag, jeg håper det fører til noe.
Hei tusen takkGratulerer så mye Aninee![]()
Godt med en rolig dag da!God morgenForeløpig slappet av og forsøkt å få hodet med på leken. Skal veldig forsiktig prøve å male litt, også må jeg vaske klær. Ellers hente lille og ta det med ro
Mannen skal spille golf. Hva med deg?
Ja det er en god følelse ! [emoji8]Jeg har fått brev fra Nav, og det var veldig godt. Og nå ble jeg usikker på om jeg skrev det her om dagen [emoji85] De skriver i allefall at de anser det unødvendig med dialogmøte etter 6mnd sykemelding, på grunnlag av helseinformasjon. Faktisk veldig deilig å føle at også Nav mener at jeg går hjemme med veldig god grunn, og at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med lege og arbeidsplass.
Svært lite svømming ja, så vi må ordne det privatOi, nei det var ikke mye svømming.
Her er vi super heldig både med svømming og aktivitetstilbud etter skolen. Hadde han ikke kunnet svømme før han startet in3 klassen hadde han iallefall lært det da. Nå er han en reser på svømmingen. Mye bedre enn meg[emoji23][emoji23]
Guttungen tåler ikke katt. Men tåler hundMhm. Jeg skjønner dere godt. Jeg har astma selv så vi må rydde etter han ofte. Samboer tåler ingen andre dyr, så måtte bli pipp [emoji171]
Blææh, bussen er så treeeig!
Den kommer nåSå utrolig kjedelig å vente[emoji12]
Håper det blir en fin start med litt jobb igjen, og at kvalmen gir seg mer og mer [emoji171] Har du en jobb hvor det er mulig å ta det med ro nå og da?Det gjør jegså skal prøve meg på jobb igjen på mandag. Kvalmen holdes nå i sjakk av å spise regelmessig og hvile. Spent på den siste der, hvor lett det lar seg gjøre. Men derfor jeg skal prøve meg litt
føler jeg blir smådårlig av å gå hjemme også.
Sikkert en lettelse at ballen har begynt å rulle og at det ser ut til å skje noe.
Hehe ja, har mange av dem.Godt med en rolig dag da!
Jeg har sovet i 2 timer i formiddag, men fortsatt stuptrøtt. Zzz. Skal en tur i stallen nå.
Ja stemmer jo at dere har hund. Hvordan går det med henne?Guttungen tåler ikke katt. Men tåler hund
Vi har en 14 år gammel hund. Etter henne blir det nok et liv uten dyr for oss.
Gammel og grå, 14 år er jo omregnet som en hundreåring.Ja stemmer jo at dere har hund. Hvordan går det med henne?
Håper det blir en fin start med litt jobb igjen, og at kvalmen gir seg mer og mer [emoji171] Har du en jobb hvor det er mulig å ta det med ro nå og da?