Skravletråd AUGUST!

Fult mulig det bare er jeg som er litt for hønemor, men nå ble jeg litt irritert på ei annen mamma.
Var og handlet og så en annen mamme med 2 barn (jeg var uten).
Når jeg går mot utgangen av sentret ser jeg gutten på knappe 3 år stå alene og veldig lei seg og ser mammaen min.
Jeg ser ut gjennom glasset gjennom 2 skyvedører og ser mammaen.
Peker og sier der er mammaen din og følger han ut.
Sier han var veldig lei seg siden mamma var borte og får tilbake at han må løre seg ar når hun sier at nå drar de så gjør de det og hun så han hele tiden..
Hallo!!!
Knappe 3 år..
Uff da

Fult mulig det bare er jeg som er litt for hønemor, men nå ble jeg litt irritert på ei annen mamma.
Når jeg går mot utgangen av sentret ser jeg gutten på knappe 3 år stå alene og veldig lei seg og ser mammaen min.
Sier han var veldig lei seg siden mamma var borte og får tilbake at han må løre seg ar når hun sier at nå drar de så gjør de det og hun så han hele tiden..
Hallo!!!
Knappe 3 år..

Stakar liten[emoji17] det var ikke greit synes jeg.

Ikke verst bare det da [emoji14]

Burde vel tatt der også. Men for øyeblikket har jeg ei hylle i gangen. Så når jeg først er i skapet til unga, og finner noe for smått eller ødelagt kastes det i hylla [emoji14] Haha. Det hele i en og det ødelagte i en. Er det fullt går det i søpla det ødelagte og det hele i UFF container
Skal det faktisk i søpla der du bor? Det tror jeg ikke. Fretex og uff skal ha det

Jeg går å venter på positiv test[emoji23][emoji85] alt strikka blir lagt i egen skuff (les:hel kommode[emoji23][emoji23][emoji23]) og tatt vare på.

Har er helt rom med ting etter frøkna jeg ikke klarer å kvitte meg med. Men hadde vært mye enkelte hvis vi hadde hatt to[emoji12]
Vi tok vare på etter første. Gutt.
Og andre. Jente
Og nå fikk vi jente igjen.

Jeg jobber meg gjennom å gi bort etter yngste og eldste i alle fall, etter mellomste arver yngste men det er nesten 5 år mellom dem så jeg må spare på det litt lenge...

Burde forresten lete frem en ny størrelse...

Stryking av klær er helt Ok... sengetøy derrimot! Det er en grunn til at vi har MAAAAAASSSE sengetøy[emoji23]

Men der hjelper når jeg slenger en neve isbiter i tørketrommelen sammen med sengetøyet. Må bare huske å ta ut sengetøyet før det krøller seg igjen[emoji85][emoji85]
Sengetøy strykes ikke her i huset. Det tromles og ferdig med det.

Stryker bare skjorter. Og de fleste er strykefri av dem og

Kanskje jeg blander uff med noen andre som tar i mot klær. Vet jeg har lest et sted at hullete klær blir gjennvunnet[emoji4] og at alle klær blir sortert. Kan se om jeg finner det igjen[emoji4]
Fretex vil i alle fall ha det. Tror uff også, men usikker. Lurer på jeg leverer på uff om jeg bare har helt pg fretex om jeg har begge deler. De et på hver sin side av veien bare så ikke noe problem

Sengetøy strykes ikke her i huset. Det tromles og ferdig med det.

Stryker bare skjorter. Og de fleste er strykefri av dem og

Stryker de "stryke frie" også jeg[emoji28]

Fretex vil i alle fall ha det. Tror uff også, men usikker. Lurer på jeg leverer på uff om jeg bare har helt pg fretex om jeg har begge deler. De et på hver sin side av veien bare så ikke noe problem

Uff sto i den artikkelen jeg leste, men mulig det er ulik praksis rundt om kring. Litt rart i grunn, men fult mulig.

Hallo!!!
Knappe 3 år..
Stakkar lille

Jeg måtte jo bare sjekke inne på uff dine sider og der fant jeg dette[emoji4]
8a6c57dfe62aca31721c3513e6f2cb9b.png

Stryker de "stryke frie" også jeg[emoji28]
Jeg stryker i løpet av et år mer perler enn klær.

Det er når han skal ha dress.

Ja. Også til 17. Mai da stryker jeg bunadsskjorter og flagg til krampa tar meg. Eller i alle fall til alle fem. Selv om strengt tatt ikke så mange av dem har flagg. Eldste i korps, mellomste skal ha flagg da. Lillemor i vogna og jeg har gjerne både mitt og mannens (han tar bilde eller vifter lite med flagg i alle fall) og hennes. Og evt ungenes. Jaja.

Uff sto i den artikkelen jeg leste, men mulig det er ulik praksis rundt om kring. Litt rart i grunn, men fult mulig.

Tror de tar det egentlig. Jeg har bare gitt det til fretex for de har en tydelig plakat om at de vil ha det.
Men jeg sjekket nettopp nettsiden til uff. De tar også slitt og ødelagt. Bare det er rent og tørt.

Tror de tar det egentlig. Jeg har bare gitt det til fretex for de har en tydelig plakat om at de vil ha det.
Men jeg sjekket nettopp nettsiden til uff. De tar også slitt og ødelagt. Bare det er rent og tørt.

Jeg var inne å sjekket jeg også[emoji4] det er jo helt supert at dem gjør.

Sliten og trøtt i dag.
Alt for tidlig oppe, alt for mye å gjøre.
Endelig, virkelig endelig, sitte ned.
Og hva skjer....
Min kjære, kjære mann kommer med en stor kanne te og forteller meg at nå blir jeg sittende og slappe av

Sliten og trøtt i dag.
Alt for tidlig oppe, alt for mye å gjøre.
Endelig, virkelig endelig, sitte ned.
Og hva skjer....
Min kjære, kjære mann kommer med en stor kanne te og forteller meg at nå blir jeg sittende og slappe av

Gode mannen din

Nei. Men vi har tatt det med ro denne mnd. Jeg takler ikke flere skuffelser, kjenner jeg. Så blir det så blir jeg kjempeglad såklart, men hvis ikke så er jeg forberedt.
Dessuten har jeg ikke gjort noe "riktig". Drakk alkohol i helga, har snusa hver dag og slitt meg ut de to siste dagene. Og glemt folat mange dager. :meh:
Vi prøver å få sexen til å handle mer om sex og ikke bare prøving.
Men jeg har spist bidronninggele-kapsler da. Selv om jeg har glemt dem og i noen dager.
Føler meg sliten. Hjelper ikke noe at legen min bare var overlegen da jeg var der. Har jo null el-slim og det begymrer meg (også).
Ekstra sliten i dag, så da blir ting bare tyngre. Redd for at jeg aldri blir gravid på nytt :(
Men sambo har lovet meg at vi skal dra til en privat gynekolog neste pp. Det hjelper litt på motet.
Forstår at ting ikke er bare-bare da :( sender deg iallefall en klem, og håper virkelig det klaffer for deg asap :Heartred

Back
Topp