Jeg også egentlig [emoji14] Men var fryktelig god sofaen nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Nei. Jeg begynner. Kommer tilbake når kjøkken er strøkent ! [emoji23]
God vask[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også egentlig [emoji14] Men var fryktelig god sofaen nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Nei. Jeg begynner. Kommer tilbake når kjøkken er strøkent ! [emoji23]
God morgen[emoji2] Har dere hatt ei god natt?
Vi har hatt besøk i senga i natt og det merkes på søvnen. Hu er en skikkelig mark, som bruker hele senga og vel så det[emoji28]
Så søte skoTuppeluren har fått seg nye sko[emoji7]![]()
God dag
Så søte sko
Kjøkkent strøkent. Tror stua er sist gitt [emoji23] Badet next daGod vask[emoji6]
Kjøkkent strøkent. Tror stua er sist gitt [emoji23] Badet next daNå alt fra 10 til 40 min i sofaen først.
Badet trenger kun en liten vask. Tok den for noen dager siden egentlig [emoji23]
Fort gjort når man bare gidder liksom [emoji14]Flinka[emoji2] fortjener en liten pause da[emoji4]
Her burde badet vært tatt en runde også, så får se om jeg får ånden over meg[emoji85]
Fort gjort når man bare gidder liksom [emoji14]
Så veldig også. Greit å ha i bakhodet at jeg må nå da. Siden det kommer både kjente og ukjente i kveld [emoji23]Det er akkurat det det er[emoji85] det er bare det og starte som er så pyton[emoji28]
Så veldig også. Greit å ha i bakhodet at jeg må nå da. Siden det kommer både kjente og ukjente i kveld [emoji23]
Her også gitt. [emoji14]Det hjelper virkelig på[emoji4] et spark i rumpa er ofte det som trengs her hvertfall[emoji85]
Kjøkkent strøkent. Tror stua er sist gitt [emoji23] Badet next daNå alt fra 10 til 40 min i sofaen først.
Badet trenger kun en liten vask. Tok den for noen dager siden egentlig [emoji23]
Ikke verst bare det da [emoji14]Kjøkkenet mitt ser ikke ut[emoji85][emoji85][emoji85] men har rydda inni klesskapet til frøkna da![emoji28]
Ikke verst bare det da [emoji14]
Burde vel tatt der også. Men for øyeblikket har jeg ei hylle i gangen. Så når jeg først er i skapet til unga, og finner noe for smått eller ødelagt kastes det i hylla [emoji14] Haha. Det hele i en og det ødelagte i en. Er det fullt går det i søpla det ødelagte og det hele i UFF container
Har to jeg. Så er ferdig [emoji14] Ellers hadde det hele blitt spart. Men mye blir til UFF eller venninner med små barn.Jeg har så vondt for å kvitte meg med klærne. Tenk om vi får flere! Men har to venninner med små jenter som arver en del.
Har to jeg. Så er ferdig [emoji14] Ellers hadde det hele blitt spart. Men mye blir til UFF eller venninner med små barn.
Noen få plagg blir spart. Typ strikka og slikt noe![]()
Her også gitt. [emoji14]
Krysser fingra for det skjer snart daJeg går å venter på positiv test[emoji23][emoji85] alt strikka blir lagt i egen skuff (les:hel kommode[emoji23][emoji23][emoji23]) og tatt vare på.
Har er helt rom med ting etter frøkna jeg ikke klarer å kvitte meg med. Men hadde vært mye enkelte hvis vi hadde hatt to[emoji12]
Krysser fingra for det skjer snart da![]()
Lurer på om min første pause er straks over nå? [emoji23][emoji23][emoji23] To episoder senere nesten nå hahaha uff.