Skravletråd AUGUST!

God morgen[emoji2] Har dere hatt ei god natt?
Vi har hatt besøk i senga i natt og det merkes på søvnen. Hu er en skikkelig mark, som bruker hele senga og vel så det[emoji28]

Takk søte du[emoji8]
Dersom ikke han knytter bånd til noen så får han det tøft opp gjennom årene[emoji20]
Ja, det er ikke lett :( Jeg håper han kan løsne litt [emoji171] Det er tøft å ha forskjellige utfordringer. Er det noen som tar initiativ ovenfor han?

Huff. Gjør ikke skolen noe med dette? Hvilke klasse går sønnen din i? :)

Han går i 4.klasse[emoji4]
Joda, skolen prøver å hjelpe ham.. Uten hell[emoji20] Nå hører det med til historien at gutten har 3 diagnoser, men fungerer som normalt (bla pga medisiner).
"Heldigvis" er han likeglad uten venner, tror ikke han har det samme sosiale behovet ennå....men det kommer, og da kan det bli vanskelig å skaffe nye venner og komme inn i gjengen[emoji20]

5 og 6 år synes jeg er greit, eldste på 9 har ingenting i jentegarderoben å gjøre[emoji4]
Ja. 5 og 6 er greit 7 også sånn greit nok men 8-9 da synes jeg ikke det.

Så vi skal teste om niåringen vår klarer det selv på kurs (da er der ikke så mange) etterhvert så kan jeg følge noen ganger og mannen andre ganger for hun på seks tar vi greit i herregarderoben på kurs, det er stort sett bare gutter som er yngre enn henne som er der med en og annen far, mange flere (både gutter og jenter) i damegarderoben

Joda, skolen prøver å hjelpe ham.. Uten hell[emoji20] Nå hører det med til historien at gutten har 3 diagnoser, men fungerer som normalt (bla pga medisiner).
"Heldigvis" er han likeglad uten venner, tror ikke han har det samme sosiale behovet ennå....men det kommer, og da kan det bli vanskelig å skaffe nye venner og komme inn i gjengen[emoji20]
Bare for å ha sagt det, syns så utrolig synd på gutten din.
Kan umulig være lett for han.

Det er trist å se barn sliter med å få venner, min eldste sliter med det samme

Okey. Jeg spør fordi jeg jobber med enkelt elever på skolen og har vert borti samme tilfelle som med din sønn. Forstår. Håper det dukker opp noe som vil hjelpe han, men tanke på senere tid:)

Kjedelig når de er såå ukomfortabel med vann og svømming[emoji31]
Ja. Men heldigvis har det løsnet litt så jeg håper og tror han skal lære å svømme i løpet av fjerde klasse

Det er ikke like lett senere nei, så jeg håper skolen klarer å få til dette.

I dag har jeg rydda ferdig hele hobbyrommet mitt, arkivert oppskrifter, sortert knapper you name it. Rydda gjesterommet med alt av skuffer og skap (var ikke sååå mye - men litt) og betalt regninger for nesten 50 000kr... nå fortjener jeg en god time med strikketøyet[emoji28][emoji12]

Hva gjør dere i dag da?

I dag har jeg rydda ferdig hele hobbyrommet mitt, arkivert oppskrifter, sortert knapper you name it. Rydda gjesterommet med alt av skuffer og skap (var ikke sååå mye - men litt) og betalt regninger for nesten 50 000kr... nå fortjener jeg en god time med strikketøyet[emoji28][emoji12]

Hva gjør dere i dag da?
Holy shit så flink du er da :D Da kan du jammen nyte litt strikketid ja.

Skal ha norwexparty i dag og 10 stk kommer hit. Så bør og MÅ rydde og vaske hus. Men det var fryktelig kjedelig.

Men handla nå da. Og tenker om jeg gyver løs på kjøkkenet i første omgang. Så en pause. Så stua. Så en pause. Så badet. Så en pause. Gangen og trappa til slutt. Så en laaaang pause [emoji23]

Går det mon tro? [emoji848]

De var kjempefine [emoji7]

Ei som er rimelig fornøyd selv også[emoji6] Bost, bost, bost(blomst altså)[emoji173]️ Hu fikk velge mellom de og et annet par selv, og det var ikke tvil en gang hvilke hu ville ha[emoji23]

Holy shit så flink du er da :D Da kan du jammen nyte litt strikketid ja.

Skal ha norwexparty i dag og 10 stk kommer hit. Så bør og MÅ rydde og vaske hus. Men det var fryktelig kjedelig.

Men handla nå da. Og tenker om jeg gyver løs på kjøkkenet i første omgang. Så en pause. Så stua. Så en pause. Så badet. Så en pause. Gangen og trappa til slutt. Så en laaaang pause [emoji23]

Går det mon tro? [emoji848]

Det er sånn jeg alltid rydder[emoji28][emoji85] ser hvor mange timer jeg har. Så hvis jeg har 5t, og 8 rom å rydde/vaske så rydder jeg å vasker et rom i halvtimen. Så har jeg litt tid til å slappe av til slutt[emoji12]

Var ikke mye igjen på hobbyrommet egentlig heller. Men det var på tide at det ble gjort! Neste ut er rommet til frøkna. Klesskapet hennes er bare kaos[emoji85]

Hva gjør dere i dag da?

Så utrolig effektiv og flink du har vært i dag[emoji2] Er deg vel undt å slappe av med strikketøyet nå ja[emoji4]
Jeg har fått henta skoene til snuppa og toppen til stellebordet. Fått satt på en maskin med klær og ryddet ut av oppvaskmaskina. Så nå er det CSI og sofaen[emoji4]

Ei som er rimelig fornøyd selv også[emoji6] Bost, bost, bost(blomst altså)[emoji173]️ Hu fikk velge mellom de og et annet par selv, og det var ikke tvil en gang hvilke hu ville ha[emoji23]
Aaw [emoji7] Så herlig da [emoji1]

Det er sånn jeg alltid rydder[emoji28][emoji85] ser hvor mange timer jeg har. Så hvis jeg har 5t, og 8 rom å rydde/vaske så rydder jeg å vasker et rom i halvtimen. Så har jeg litt tid til å slappe av til slutt[emoji12]

Var ikke mye igjen på hobbyrommet egentlig heller. Men det var på tide at det ble gjort! Neste ut er rommet til frøkna. Klesskapet hennes er bare kaos[emoji85]
Jeg også egentlig [emoji14] Men var fryktelig god sofaen nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Nei. Jeg begynner. Kommer tilbake når kjøkken er strøkent ! [emoji23]

Back
Topp