>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Han måtte jobbe i byen [emoji14]Alltid godt å være litt alene også[emoji1]
Hva skal mannen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han måtte jobbe i byen [emoji14]Alltid godt å være litt alene også[emoji1]
Hva skal mannen?
Noe så sykt også. Kun viaplay som er slik ogsåDet er irriterende[emoji13]
Ja da blir jeg så glad, for hun synes visst det er helt greit å legge seg til tider [emoji14] Ja overtrøtt barn kan være en prøvelse [emoji23]
Slik er vår Viaplay ogsåNoe så sykt også. Kun viaplay som er slik også
får høyt blodtrykk av mindre.Haha ja. Var rimelig irritert i går når episoden lasta sikkert 5 ganger i det spennende. Selvsagt. Typisk [emoji23]Slik er vår Viaplay ogsåfår høyt blodtrykk av mindre.
Vi nå ofte skru av alt vi... Alt klikker og den laster ikke til sluttHaha ja. Var rimelig irritert i går når episoden lasta sikkert 5 ganger i det spennende. Selvsagt. Typisk [emoji23]

Æsj. Hva bruker dere gjennom den?Vi nå ofte skru av alt vi... Alt klikker og den laster ikke til slutt![]()
Håper alle får en fin dag
Så vondt!
Dyrt, men viktig så dettr må vi bare gjennomføre for vi har ikke klart å lære dem det på annet vis.
Den var veldig vellykket. Sitter i sofaen nå å angrer veldig på at jeg ikke rydda mer i går[emoji23][emoji85][emoji85]
Var det greit å jobbe?Godt å ha litt fri etterpå da
![]()
Hehe[emoji23] alltid kjedelig å utsette[emoji12]
Det var innstillingen til min eldste når han oppdaget de skulle ha svømming i tredje klasse...Min mellomste har også fått tilbud men nekter![emoji38] han kan jo drukne må skjønne!
Huff. Gjør ikke skolen noe med dette? Hvilke klasse går sønnen din i?Veldig viktig[emoji4]
Min eldste har dessverre falt utenfor i klassen[emoji20] ingen venner...og da mener jeg ingen! Alene hvert friminutt...[emoji20]
River i hjertet mitt..
Så trist når det blir sånnHan strever jo med de sosiale kodene...og ingen velger å være sammen med ham[emoji20] barn kan jo ikke tvinges..
Vi prøver å legge til rette, men han trekker seg unna, bare observerer de andre[emoji20]
Håper at medisinene kan endre noe, men ikke merket noe ennå..
Æsj. Hva bruker dere gjennom den?
Her bruker vi chromecast kobla i tv. Gjennom tlf.
Sikler på smarttv. Selv om problemet sikkert er der også. Men går jo å håpe [emoji23]
Æsj da. Det vi sikler på ! Mao. Viaplay som sliter gittMå nok skuffe deg[emoji85] vi har smarttv[emoji85][emoji85][emoji85] samsung hvis det har noe å si.