Skravletråd AUGUST!

Vi nå ofte skru av alt vi... Alt klikker og den laster ikke til slutt:yuck:
Æsj. Hva bruker dere gjennom den?
Her bruker vi chromecast kobla i tv. Gjennom tlf.

Sikler på smarttv. Selv om problemet sikkert er der også. Men går jo å håpe [emoji23]

Min mellomste har også fått tilbud men nekter![emoji38] han kan jo drukne må skjønne!
Det var innstillingen til min eldste når han oppdaget de skulle ha svømming i tredje klasse...

Veldig viktig[emoji4]
Min eldste har dessverre falt utenfor i klassen[emoji20] ingen venner...og da mener jeg ingen! Alene hvert friminutt...[emoji20]
River i hjertet mitt..
Huff. Gjør ikke skolen noe med dette? Hvilke klasse går sønnen din i? :)

Han strever jo med de sosiale kodene...og ingen velger å være sammen med ham[emoji20] barn kan jo ikke tvinges..
Vi prøver å legge til rette, men han trekker seg unna, bare observerer de andre[emoji20]
Håper at medisinene kan endre noe, men ikke merket noe ennå..
Så trist når det blir sånn

Æsj. Hva bruker dere gjennom den?
Her bruker vi chromecast kobla i tv. Gjennom tlf.

Sikler på smarttv. Selv om problemet sikkert er der også. Men går jo å håpe [emoji23]

Må nok skuffe deg[emoji85] vi har smarttv[emoji85][emoji85][emoji85] samsung hvis det har noe å si.

Da er jeg hjemme fra første gang som svømmeinstruktør med minstejenta. Som ikke fikk være på gruppe med meg [emoji14] Men hu overlevde det også.

La godt merke til at jeg var kvinnelig assistent da, for mange av jentene hang på meg. Skumle de to guttene som styra showet [emoji14] Men det var da koselig første gang til å være rimelig uvitende assistent [emoji23]

Back
Topp