Bra det daDet var det[emoji85] så halv 8 bytta keg med mannen og fikk sove til kl 10[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det daDet var det[emoji85] så halv 8 bytta keg med mannen og fikk sove til kl 10[emoji2]
Ja. Så mye har ikke våre da. Han har trening to ganger. Hun en. Men så kommer disse helgene med kamper da. De har jo ikke serie så de har miniturneringer. Oftest i helgene. Så det hadde hun i går og han i dag.Ser den med svømming, det er viktig
Min går kun på fotball nå men synes det er nok, kan bli 4 dager i uken med fotball
Det blir jordbærmuffins. Med meierismør, rømme, yoghurt og jordbærbiter. Hadde egentlig tenkt å fylle de med vaniljekrem men de er mektige nok uten[emoji28] i Elsa former selvfølgelig! Å i morgen skal jeg lage en ostekrem på toppen og pynte med jordbær og frost figurer
Noe ala meg da sikkert[emoji85]
God kveld[emoji2]
Håper den blir det. Formen har vært elendig, har måtte ta kvalmestillende igjen i dag[emoji17] Men har fått shoppa litt, vasket to maskiner med klær og bretta tre maskiner[emoji28] nå sitter jeg og venter på å få servert ytrefileet, fløtegratinerte poteter, stekte grønsaker og sopp[emoji39]
Tusen takk![]()
Prøvd malt nå siden hun begynte på hipp. Ingen effekt. Ringte helsesøster og vi er begynt på lactulose i håp om at det kan løsne biffen. Fælt å se henne plages så utrolig mye![]()
Nja, en aktiv mann i alle fall, JEG har jo egentlig bare vært hjemme med et varierende antall unger i og utenfor huset![]()
Det har begynt å skje her og etter at jeg bikke 30 og ble mammaIngen spenstig farge ihvertfall[emoji28] og på mystisk vis endrer den seg i retning grå[emoji33][emoji85]

Det var detMannen som var kokk?[emoji7]
Håper kvalmen snart gir opp hos deg!

Ja, ellers hadde blitt dårlig med bursdag på snuppa.Bra det da
Vi fikk anbefaling om å prøve nan 1 sensilac. Så vi starta på den igår kveld. Håper det hjelper litt på magen i lengden ogVurder også å bytte merke på mme, for det er noen som reagerer ulikt på dem.
Jo. Men det var ikke noe i helga med det da.Du er da aktiv du også[emoji2] er du ikke i styret til korpset også?
Det er litt godt en gang i blant synes jeg ogsåUff og uff. Da er mannen avgårde og jeg og jentene alene hjemme til fredagSenga for meg selv [emoji7] Tv og middagsvalg for bare oss. Kommer nok til å savne han også men [emoji14] Litt digg
![]()
Veldig. Er vant med at han kjører langtransport egentlig. Nå har han kjørt hjemme i 6 år og er hjemme hver kveld.Det er litt godt en gang i blant synes jeg ogsåkos dere!
Jeg hadde seriøst savnet ham hardt mellom 1530 og 20. Og mellom 6.30 og 8. Etter 20 noe ungene er i seng skulle jeg klart meg...Veldig. Er vant med at han kjører langtransport egentlig. Nå har han kjørt hjemme i 6 år og er hjemme hver kveld.
Herlig å få bestemme alt jeg vil i 5 dager![]()
Hun fikk sv magen igår sent. Heldigvis. Har bytta nå til en mildere mme og håper det hjelperDa satser vi på at det funker[emoji2]
HerligVeldig. Er vant med at han kjører langtransport egentlig. Nå har han kjørt hjemme i 6 år og er hjemme hver kveld.
Herlig å få bestemme alt jeg vil i 5 dager![]()
Kjenner det veldig lite faktiskJeg hadde seriøst savnet ham hardt mellom 1530 og 20. Og mellom 6.30 og 8. Etter 20 noe ungene er i seng skulle jeg klart meg...
Ja. Det kjennes jo litt altså. Men for øyeblikket nyter jeg enehersker stillingen min [emoji23][emoji7]Herligog ikke minst det å savne en litt også...