Skravletråd AUGUST!

Ser den med svømming, det er viktig
Min går kun på fotball nå men synes det er nok, kan bli 4 dager i uken med fotball
Ja. Så mye har ikke våre da. Han har trening to ganger. Hun en. Men så kommer disse helgene med kamper da. De har jo ikke serie så de har miniturneringer. Oftest i helgene. Så det hadde hun i går og han i dag.

Og jeg fikk bekreftet svømming i dag så de et påmeldt og begynner om et par timer...

Det blir jordbærmuffins. Med meierismør, rømme, yoghurt og jordbærbiter. Hadde egentlig tenkt å fylle de med vaniljekrem men de er mektige nok uten[emoji28] i Elsa former selvfølgelig! Å i morgen skal jeg lage en ostekrem på toppen og pynte med jordbær og frost figurer

Høres nydelig ut[emoji1][emoji7]

God kveld[emoji2]
Håper den blir det. Formen har vært elendig, har måtte ta kvalmestillende igjen i dag[emoji17] Men har fått shoppa litt, vasket to maskiner med klær og bretta tre maskiner[emoji28] nå sitter jeg og venter på å få servert ytrefileet, fløtegratinerte poteter, stekte grønsaker og sopp[emoji39]

Mannen som var kokk?[emoji7]
Håper kvalmen snart gir opp hos deg!

Tusen takk :)
Prøvd malt nå siden hun begynte på hipp. Ingen effekt. Ringte helsesøster og vi er begynt på lactulose i håp om at det kan løsne biffen. Fælt å se henne plages så utrolig mye :(

Da satser vi på at det funker[emoji2]

Mannen som var kokk?[emoji7]
Håper kvalmen snart gir opp hos deg!
Det var det;) vært heldig der og funnet meg en som er glad i og ikke minst flink til å lage mat:D så nå står han og fikser medisterkaker:angelic:
Takk for det:)

Vurder også å bytte merke på mme, for det er noen som reagerer ulikt på dem.
Vi fikk anbefaling om å prøve nan 1 sensilac. Så vi starta på den igår kveld. Håper det hjelper litt på magen i lengden og :)

Du er da aktiv du også[emoji2] er du ikke i styret til korpset også?
Jo. Men det var ikke noe i helga med det da.

Men jeg ble med i svømmehallen, yngstemor var hos mamma og pappa så da tok jeg mellomste i garderoben, men i alle fall noen ganger må det bli sånn at mannen tar begge i herregarderoben og jeg er hjemme. F.eks den helga vi er barnevakt....

Uff og uff. Da er mannen avgårde og jeg og jentene alene hjemme til fredag :D Senga for meg selv [emoji7] Tv og middagsvalg for bare oss. Kommer nok til å savne han også men [emoji14] Litt digg :D

Uff og uff. Da er mannen avgårde og jeg og jentene alene hjemme til fredag :D Senga for meg selv [emoji7] Tv og middagsvalg for bare oss. Kommer nok til å savne han også men [emoji14] Litt digg :D
Det er litt godt en gang i blant synes jeg også:) kos dere!

Veldig. Er vant med at han kjører langtransport egentlig. Nå har han kjørt hjemme i 6 år og er hjemme hver kveld.
Herlig å få bestemme alt jeg vil i 5 dager :D
Jeg hadde seriøst savnet ham hardt mellom 1530 og 20. Og mellom 6.30 og 8. Etter 20 noe ungene er i seng skulle jeg klart meg...

Veldig. Er vant med at han kjører langtransport egentlig. Nå har han kjørt hjemme i 6 år og er hjemme hver kveld.
Herlig å få bestemme alt jeg vil i 5 dager :D
Herlig:D og ikke minst det å savne en litt også...

Back
Topp