Skravletråd AUGUST!

I dag er det familieselskap for frøkna som fyller 3år. Vi blir 25stk med stort og smått.

Må støvsuge og vaske, lage ostekrem til cupcakes og rydde det frøkna aldri får "tid" til å rydde..

Men nå strikker jeg litt og drikker kaffe istedet [emoji28][emoji85]
Så koselig [emoji171] Håper dere får en super feiring :)

God morgen[emoji2][emoji42] her har vi vært oppe i snart to timer, hurra[emoji85]
Noen planer for dagen da?
God morgen :) Åh, er ei her som starter rundt 5 om dagen og. Jeg blir virkelig oppspist. Så i går la vi henne sent [emoji23] Hun er så "justerbar" at det er mulig heldigvis. Tar det igjen på morran, akkurat som planen.

Skal i bursdag. Hva med det?

God morgen.

Jeg ligger enda. Lillemor og pappaen har vært på badet. Storebror har vært her for en kos og en prat og mellomste tror jeg sover enda (hun gjorde ikke det og har nå også vært her for en kosestund)

Planer. Eldste har fotballturnering, oppmøte 1115 og siste kamp starter 1320.
Mellomste skal i bursdag 11-13

Begge skal muligens på svømmekurs, men det avhenger av om noen før oss på venteliste takker ja til plassen som ble ledig.
Mye som skjer hos dere

I dag er det familieselskap for frøkna som fyller 3år. Vi blir 25stk med stort og smått.

Må støvsuge og vaske, lage ostekrem til cupcakes og rydde det frøkna aldri får "tid" til å rydde..

Hurra for frøkna

God morgen jenter :) Jeg er litt av og på om dagen, men må innom å se åssen det står til. Har hatt tidenes hodepine, så jeg og doskåla har vært gode venner :( Jeg er så leeei...

Ellers var vi på IKEA i går, ikke smart. Og skal i selskap i dag, det blir hyggelig.

Har helgen vært fin?
Uff altså , ønsker du blir bedre snart

Mye som skjer hos dere
Ja. Det er det. Men vi liker det. Tre barn og en del aktiviteter, det er selvvalgt.

Vi liker rolige helger også, men det harmonerer ikke helt med det vi ønsker ungene skal være med på.

Ja. Det er det. Men vi liker det. Tre barn og en del aktiviteter, det er selvvalgt.

Vi liker rolige helger også, men det harmonerer ikke helt med det vi ønsker ungene skal være med på.
Ok , må vel være sånn da :)
Hvor mye er de mrd på?

Gratulerer med frøkna[emoji322]
Viktig og slappe av litt også[emoji6]

God morgen :) Åh, er ei her som starter rundt 5 om dagen og. Jeg blir virkelig oppspist. Så i går la vi henne sent [emoji23] Hun er så "justerbar" at det er mulig heldigvis. Tar det igjen på morran, akkurat som planen.

Skal i bursdag. Hva med det?

Her er det skjeldent det er så tidlig[emoji28] pleier å være morran mellom halv 7 og 8.
Skjønner godt du blir oppspist av deg[emoji17] men så godt hun er justerbar da[emoji4]
Vi skal også i bursdag[emoji4] første barnebursdag for snuppa, alle i bhg var invitert.

5af02715d77e8a347467874761add3f8.jpg

Cupcakes ferdig! De skal få et friskt jordbær på toppen rett før servering også :)

Ok , må vel være sånn da :)
Hvor mye er de mrd på?
Ikke så veldig mye. Begge går på forball og han i korps.

Så begynner altså muligens bedre på svømming men ikke hørt fra henne i dag skulle få vite om noen før oss i køa tok plassen. Det er rett og slett noe vi prioriterer fordi det å lære å svømme er vesentlig og våre kan ikke enda

Da har jeg vaska og støvsugd bilen inni.

Siden en viss 6åring i hus sa til pappaen at de fikk chips i bil.... Han vil ikke ha mat i bil. Hallo !? Vi kjørte fra Stavanger til Danmark. Noe kos måtte vi ha. Så måtte bli kvitt rester før han faktisk så etter nå da [emoji23]

Alt borte og plettfritt. Så so long sucker ! [emoji23]

Snart begynne å stelle oss da. Opp til svigermor på middag i dag. Lammestek. Vi hadde egentlig tenkt kongeparken i dag. Men lammesteka trumfa.
Kongeparken neste helg da. Meldt strålende vær da også [emoji14]

Ikke så veldig mye. Begge går på forball og han i korps.

Så begynner altså muligens bedre på svømming men ikke hørt fra henne i dag skulle få vite om noen før oss i køa tok plassen. Det er rett og slett noe vi prioriterer fordi det å lære å svømme er vesentlig og våre kan ikke enda
Ser den med svømming, det er viktig
Min går kun på fotball nå men synes det er nok, kan bli 4 dager i uken med fotball

Mannen tok over babyen med mageknip i løpet av morran en gang så jeg fikk sove [emoji7] vekte meg en gang så hun fikk spise litt og så fikk jeg sove enda litt mer. Og en rolig oppvåkning med TV på senga etterpå [emoji7] Uthvilt og klar for ei ny uke jeg nå! [emoji16]

Back
Topp