Skravletråd AUGUST!

Den graviditeten ja. Fjerne mye godt egentlig [emoji14] Tålte ikke lukta eller smaken av kinamat og slikt [emoji23]

Herlig å den lysta tilbake etter svangerskap da :)

Det stemmer[emoji85] skikkelig nedtur egentli, for hele familien[emoji28]
Taco og melkesjokolade gleder jeg meg til[emoji2][emoji2][emoji2]

Det stemmer[emoji85] skikkelig nedtur egentli, for hele familien[emoji28]
Taco og melkesjokolade gleder jeg meg til[emoji2][emoji2][emoji2]
Haha ja. Går utover de også. Mannen fikk ikke kinamat. Da fikk han spise der og dusje før han kom hjem [emoji23]

Invitert bort til søster for noen drinker. Vil veldig det da. Slappe av i sofaen der liksom.

Greit nok det. Kjøpte inn noen.
Spør mannen. Men han skulle hvertfall kjøre mctur først for var jo sol. Greit. Så da skulle han tenke på det.

Imens steller jeg meg helt klar gitt [emoji23] Sånn om han sier ok det passa ganske greit. Spørs hvor lang tur han tar liksom [emoji14]

Men jeg er klar hvertfall da [emoji23]

Ja. Men dette var mer enn jeg har opplevd med de andre. De andre har vel og merke ikke brukt papir men jeg antar det ikke er årsaken.

Godt gjort å få sand inn alle sprekker. Jaja. Ren nå. Enn så lenge ;-)

Litt løs bleie så blir det fort mye sand[emoji13]
Enklere sånn sett å gjøre ren gutter[emoji28]

Det er en times tid fra Alicante, i Torrevieja. Planen er at frøkna og jeg blir med Mamma og pappa en tur til våren :) gleder meg.

Ja, det er veldig kjekt. Mamma og pappa bor mer eller mindre på hytta om sommeren. Det er mer et hus enn hytte da. Ble bygd i 2012

Så deilig med masse feriemuligheter[emoji1]

Haha ja. Går utover de også. Mannen fikk ikke kinamat. Da fikk han spise der og dusje før han kom hjem [emoji23]

Haha[emoji23] så lurt. Jeg har sagt han kan lage seg, så kan jeg spise noe annet, men det gidder han ikke. Så da kan det være[emoji28]

Invitert bort til søster for noen drinker. Vil veldig det da. Slappe av i sofaen der liksom.

Greit nok det. Kjøpte inn noen.
Spør mannen. Men han skulle hvertfall kjøre mctur først for var jo sol. Greit. Så da skulle han tenke på det.

Imens steller jeg meg helt klar gitt [emoji23] Sånn om han sier ok det passa ganske greit. Spørs hvor lang tur han tar liksom [emoji14]

Men jeg er klar hvertfall da [emoji23]

Det syns jeg han bør si ja til[emoji4] Det synes jeg du fortjener[emoji8]

Back
Topp