Skravletråd AUGUST!

Kommer seg :)

86392aedf464544f069243204f04955a.jpg

Se der ja! Kommer seg her også. Ferdig med ene delen på forstykket, og snart andre delen. Så bare bakstykket og 11([emoji23][emoji23][emoji23]) cm ermer igjen

Jeg mangler 32 + ca 20 cm armer på pinne 3,5 før jeg kan begynne på mønster og rubdfelling.

[emoji85][emoji85] jeg fant ut at jeg hadde felt av siste delen av forstykket type 2cm for tidlig nå. Og det er mareritt å rekke opp å finne maskene i dette garnet, så får jukse med å strikke litt av bakstykket 2cm lengre[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji28] heldigvis så syns ikke det med fur garnet

Jeg mangler 32 + ca 20 cm armer på pinne 3,5 før jeg kan begynne på mønster og rubdfelling.

Men jeg har også en KJOLE til meg som ligger å venter! Den gruer jeg meg litt til[emoji28]

Her er det båtpoteter i ovnen, kyllinglår i ovnen, bernaisesaus på toppen og salat med hodekål, reven gulrot, tomat, rødløk, agurk, mais og ananas klart :)

15 min til alt er ferdig. Bra. Skrubbsulten [emoji23]

Her er det båtpoteter i ovnen, kyllinglår i ovnen, bernaisesaus på toppen og salat med hodekål, reven gulrot, tomat, rødløk, agurk, mais og ananas klart :)

15 min til alt er ferdig. Bra. Skrubbsulten [emoji23]

Nå ble jeg sulten og[emoji39] Her blir det pizza i dag[emoji2]

Back
Topp