Skravletråd AUGUST!

Ja, veldig deilig! Synd at jeg er gift med en som må ha noe som skjer hele tiden. For han syns det er for rolig der. Så er sjeldent vi er i leiligheten.

Hytta ligger i røsneskilen, så den blir brukt mye året rundt. Den er bare en times kjøring hjemmefra

Da får mannfolket bli hjemme![emoji12] hvor i Spania er det?
1 time kjøring til hytta er jo genialt[emoji1] bare en svipptur[emoji1]

Da får mannfolket bli hjemme![emoji12] hvor i Spania er det?
1 time kjøring til hytta er jo genialt[emoji1] bare en svipptur[emoji1]

Det er en times tid fra Alicante, i Torrevieja. Planen er at frøkna og jeg blir med Mamma og pappa en tur til våren :) gleder meg.

Ja, det er veldig kjekt. Mamma og pappa bor mer eller mindre på hytta om sommeren. Det er mer et hus enn hytte da. Ble bygd i 2012

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]

Hihi, sååå typisk[emoji23]
Ha en flott dag!

God morgen! Elsker at babyen sover godt og lenge mellom amming på natta. Nå etter siste amming er jeg uthvilt og baby sover videre på brystet mitt. Luksus! Forventer ikke at det skal vare så jeg nyter hvert sekund [emoji28]

Det er så deilig med alt som er gjort. Ligger syk på sofaen og krysser av på listene mine alt vi allerede har fått gjort av oppussing og alt vi har fått tak i til babyen :happy:

Er bare 21+4 idag men syns dagene går så fort :D

Juhu. Da har jeg sendt litt sms frem og tilbake med spillelærern til eldste og får avklart at hun hadde sendt en mail til min mann 21.8 som var blitt definert som spam så vi fikk ikke med oss foreldremøte i går men han fikk spilletimer mandager 1320 og han har undervisning til 1315 så det et jo helt perfekt siden spilletimene er på skolen :-)

Hverdagen faller på plass :-)

God jobba! Jeg har gått ned 10kg og 20,5cm rundt midjen siden 1.mai. Men nå har det stoppet opp litt.... men er ikke 100% motivert nå da jeg har en mistanke om positiv test til søndagen. Et sterkt håp i hvertfall! Eller så får jeg bite tenna sammen igjen.

Har er veddemål med mamma og tanta mi om hvem som går ned flest % fra 1.juli-1.jan. Og det er et veddemål jeg vil vinne!
Og om man taper, hva skjer?

Vært kjempeflink du da :D

Huff da, det hørtes skikkelig vondt ut[emoji53] Merkelig ikke jeg har fått til det, heldigvis bare siste trinnet.
Og jeg og detter ofte i trappa i drømmer[emoji85] får i gang hjertepumpa da[emoji28]
Klumsete du også altså? [emoji23]

Godt at du har sovet bra [emoji171] Sovnet seint selv. Slitsomt egentlig [emoji14] Så blir powernap her og.
Ja er det. Kunne godt tenkt meg i seng til vanlige tider. Menmen. Slipper å fokusere på at jeg egentlig skulle vært på jobb. Kan faktisk legge meg igjen nå :) Den er grei

God morgen! Elsker at babyen sover godt og lenge mellom amming på natta. Nå etter siste amming er jeg uthvilt og baby sover videre på brystet mitt. Luksus! Forventer ikke at det skal vare så jeg nyter hvert sekund [emoji28]
[emoji7] Så herlig ! Bankibordet. Må ikke jinxes [emoji1]

Back
Topp