Skravletråd AUGUST!

Nei, kanskje komme i gang med jobbing, hjemmekontor i dag og har mye jeg skal igjennom :rolleyes:

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]
God morgen :) Deilig å legge seg tidlig da :)

Har sovet som en stein nåt jeg først sovna. Ble sent som vanlig. Men guri jeg har sovet tungt i det minste. Hodet dundrer derimot. Gjerne litt for tungt sovet da [emoji23]
Uansett. Når barna går til skolen tar jeg meg en powernap til gitt.
Godt at du har sovet bra [emoji171] Sovnet seint selv. Slitsomt egentlig [emoji14] Så blir powernap her og.

God morgen jenter. Mangel på søvn her, så en powernap er innafor. Håper dere har en fin dag :)

Troooooor snuppa har vært i sandkassa i bhg jeg...

Bleia så full i sand at ungen måtte i badekaret i håp om å få henne ren inni der. (ble redd i dusjen alene og knep sammen beina)

Haha, bleie er en skikkelig sand-samler[emoji28]

Haha, bleie er en skikkelig sand-samler[emoji28]
Ja. Men dette var mer enn jeg har opplevd med de andre. De andre har vel og merke ikke brukt papir men jeg antar det ikke er årsaken.

Godt gjort å få sand inn alle sprekker. Jaja. Ren nå. Enn så lenge ;-)

Back
Topp