He he å jaAlltid jobb[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he å jaAlltid jobb[emoji12]
Så deilig da
Uff daIngenting. Hodet dundrer. Så å sove litt til er eneste plan
Du da?
God morgen Kengu.God morgen
God morgenGod morgen alle samme!
Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.
Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]
Hurra, gratulerer med detJIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
For første gang på en 17-18 år her jeg nå normal BMI![]()
Godt at du har sovet bra [emoji171] Sovnet seint selv. Slitsomt egentlig [emoji14] Så blir powernap her og.Har sovet som en stein nåt jeg først sovna. Ble sent som vanlig. Men guri jeg har sovet tungt i det minste. Hodet dundrer derimot. Gjerne litt for tungt sovet da [emoji23]
Uansett. Når barna går til skolen tar jeg meg en powernap til gitt.
God morgenDeilig å legge seg tidlig da
![]()
Lykke tilNei, kanskje komme i gang med jobbing, hjemmekontor i dag og har mye jeg skal igjennom![]()
Da er vi toEr så trøtt
Bare 6 t og 45 min til helg
Var ille i fjor
God dagen[emoji4] Har dere en fin dag?
Jeg sitter hos frisøren, og det var virkelig på tide[emoji16] godt å bli dulla litt med[emoji2]
Troooooor snuppa har vært i sandkassa i bhg jeg...
Bleia så full i sand at ungen måtte i badekaret i håp om å få henne ren inni der. (ble redd i dusjen alene og knep sammen beina)
Det har jeg. Heldigvis.Sovet godt?
Hjemme fra kamp i regnværet
![]()
Se noe så smått!![emoji7][emoji7]
Jeg kjører egentlig prosjekt strikke opp rosa og lilla sterk. Men det garnet tar jo ALDRI SLUTT[emoji23][emoji85][emoji85]
Ja. Men dette var mer enn jeg har opplevd med de andre. De andre har vel og merke ikke brukt papir men jeg antar det ikke er årsaken.Haha, bleie er en skikkelig sand-samler[emoji28]