Sånn passeGod morgen Kengu[emoji4] Hatt ei god natt?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn passeGod morgen Kengu[emoji4] Hatt ei god natt?
Planer for dagen?God morgen![]()
Sovet godt?God morgen, Kengu![]()
Kos dere med barnefri
Jobb i dag?
Jeg fikk noen timer nåVar veldig herlig
![]()
Ingenting. Hodet dundrer. Så å sove litt til er eneste planPlaner for dagen?
![]()
[emoji28][emoji28] glad garnet var pakket inn i pose, for slik så pakken ut da jeg hentet den på posten![emoji79][emoji79]
Bytta 14 nøster dale alpakka mot 24 nøster Knit at home Chunky alpakka wool.
Innom ifra fotterapeuten[emoji4] luksus å få fikset beina[emoji16]
Ja har gjort i snart 2 uker det
Relativt tidlig, men lenger enn vanlig ja. Jeg var på vei på jobb jeg daJo virkelig! Men, kvart på 7 er fortsatt en time lenger enn vanlig [emoji28]
Ekstra strikketid hørtes herlig ut!Jeg lå å titta på tlf og TV til sånn 23....[emoji28] så sovnet ikke tidlig. Men, det var veldig deilig da. Så får se på dette som ekstra strikketid[emoji23]
Når jeg startet hadde jeg en BMI på nesten 37 som vil si fedme klasse 2.Så flink! Jeg har nettopp kommer meg fra fedme til overvektig [emoji85]
Oi, den hadde fått hard behandling i posten gitt[emoji85] bra det ikke var glass[emoji23]
Når jeg startet hadde jeg en BMI på nesten 37 som vil si fedme klasse 2.
Når jeg klarer det, gjør du det også.
Masse lykke til [emoji9]
Skikkelig også [emoji23] Ene gangen skjedde det midt i trappa.. Så da tryna jeg ned halve trappa. Tror jeg nesten slo en arm utav ledd da gitt og skrubbsår over beina [emoji23] Fryktelig klumsete jeg.
Av og til når jeg sovner drømmer jeg og da drømmer jeg at jeg snubler ned ei trapp. Da våkner jeg av meg selv som hopper i senga [emoji23]
Sånn passe
Du da?
Veddemål er en fantastisk motivasjon og 10 kg fra 1. mai er super braGod jobba! Jeg har gått ned 10kg og 20,5cm rundt midjen siden 1.mai. Men nå har det stoppet opp litt.... men er ikke 100% motivert nå da jeg har en mistanke om positiv test til søndagen. Et sterkt håp i hvertfall! Eller så får jeg bite tenna sammen igjen.
Har er veddemål med mamma og tanta mi om hvem som går ned flest % fra 1.juli-1.jan. Og det er et veddemål jeg vil vinne!
Veddemål er en fantastisk motivasjon og 10 kg fra 1. mai er super bra
Det vil stoppe opp en gang i blant, da er det bare veldig viktig å holde motet oppe og fortsette som før, og så vil det snart begynne å gå nedover igjen.
Men selvfølgelig, dersom du får || på søndag må du heller jobbe med å ikke gå for mye opp i svangerskapet, ikke prøve å gå ned i vekt.
Masse lykke til med testing
Så deilig daTakk... mannen er på jobb, så jeg har huset for meg selvetter bhg så ville svigers ha ho på besøk og mannen skulle trene og ordne div. Så jeg har alene tid frem til 19 tiden i dag[emoji322][emoji322][emoji322]