Skravletråd AUGUST!

Kos dere med barnefri

Takk... mannen er på jobb, så jeg har huset for meg selv :) etter bhg så ville svigers ha ho på besøk og mannen skulle trene og ordne div. Så jeg har alene tid frem til 19 tiden i dag[emoji322][emoji322][emoji322]

2ac1d8e326d367842a96f16f43f0367e.jpg

[emoji28][emoji28] glad garnet var pakket inn i pose, for slik så pakken ut da jeg hentet den på posten![emoji79][emoji79]

Bytta 14 nøster dale alpakka mot 24 nøster Knit at home Chunky alpakka wool.

Oi, den hadde fått hard behandling i posten gitt[emoji85] bra det ikke var glass[emoji23]

Oi, den hadde fått hard behandling i posten gitt[emoji85] bra det ikke var glass[emoji23]

Hahaha! Ja, det kan du si. Da håper jeg den hadde vært litt bedre pakket inn også[emoji23]

Når jeg startet hadde jeg en BMI på nesten 37 som vil si fedme klasse 2.
Når jeg klarer det, gjør du det også.
Masse lykke til [emoji9]

God jobba! Jeg har gått ned 10kg og 20,5cm rundt midjen siden 1.mai. Men nå har det stoppet opp litt.... men er ikke 100% motivert nå da jeg har en mistanke om positiv test til søndagen. Et sterkt håp i hvertfall! Eller så får jeg bite tenna sammen igjen.

Har er veddemål med mamma og tanta mi om hvem som går ned flest % fra 1.juli-1.jan. Og det er et veddemål jeg vil vinne!

Skikkelig også [emoji23] Ene gangen skjedde det midt i trappa.. Så da tryna jeg ned halve trappa. Tror jeg nesten slo en arm utav ledd da gitt og skrubbsår over beina [emoji23] Fryktelig klumsete jeg.

Av og til når jeg sovner drømmer jeg og da drømmer jeg at jeg snubler ned ei trapp. Da våkner jeg av meg selv som hopper i senga [emoji23]

Huff da, det hørtes skikkelig vondt ut[emoji53] Merkelig ikke jeg har fått til det, heldigvis bare siste trinnet.
Og jeg og detter ofte i trappa i drømmer[emoji85] får i gang hjertepumpa da[emoji28]

God jobba! Jeg har gått ned 10kg og 20,5cm rundt midjen siden 1.mai. Men nå har det stoppet opp litt.... men er ikke 100% motivert nå da jeg har en mistanke om positiv test til søndagen. Et sterkt håp i hvertfall! Eller så får jeg bite tenna sammen igjen.

Har er veddemål med mamma og tanta mi om hvem som går ned flest % fra 1.juli-1.jan. Og det er et veddemål jeg vil vinne!
Veddemål er en fantastisk motivasjon og 10 kg fra 1. mai er super bra :)
Det vil stoppe opp en gang i blant, da er det bare veldig viktig å holde motet oppe og fortsette som før, og så vil det snart begynne å gå nedover igjen.
Men selvfølgelig, dersom du får || på søndag må du heller jobbe med å ikke gå for mye opp i svangerskapet, ikke prøve å gå ned i vekt.
Masse lykke til med testing

Veddemål er en fantastisk motivasjon og 10 kg fra 1. mai er super bra :)
Det vil stoppe opp en gang i blant, da er det bare veldig viktig å holde motet oppe og fortsette som før, og så vil det snart begynne å gå nedover igjen.
Men selvfølgelig, dersom du får || på søndag må du heller jobbe med å ikke gå for mye opp i svangerskapet, ikke prøve å gå ned i vekt.
Masse lykke til med testing

Takk[emoji173]️

Back
Topp