Ikke når du strikker så søte små ting ;-)![]()
Se noe så smått!![emoji7][emoji7]
Jeg kjører egentlig prosjekt strikke opp rosa og lilla sterk. Men det garnet tar jo ALDRI SLUTT[emoji23][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke når du strikker så søte små ting ;-)![]()
Jeg kjører egentlig prosjekt strikke opp rosa og lilla sterk. Men det garnet tar jo ALDRI SLUTT[emoji23][emoji85][emoji85]
Sand og småstein i bleia og sand inni alle sprekker på jenta...
![]()
Ikke når du strikker så søte små ting ;-)
De hadde meldt de på i feil pulje daDet er litt synd at det er så store forskjeller, for det blir jo ikke gøy for noen.
Klag i vei. Jeg klager jeg også [emoji23] Søvn er en stor del av livet vårt. Og å sove dårlig påvirker en godt. Om det så er for en natt eller flere![]()
Skjønner godt det var nok om hu fikk en slik pangstart. God morgen liksom [emoji33] Mi også har falt ut. Men merkelig nok våkner hu ikke av det. Og det er fra mi seng som er høy [emoji23]
Når hu først sovner, sover hu som en stein da. Er det ja, å ligge rolig nok til å faktisk prøve å sove. Vanskelig. Men hu blir 7 år. På ett tidspunkt forandrer det seg vel [emoji14]
De hadde meldt de på i feil pulje da
Jeg pleier ha 3-5 cm mindre mellom tape-endene på bleien enn hva de har.... Så ja. Den kan være strammere. Og ikke slippe inn aå mye sandUsj, det er ikke noe godt... kan jo være greit å stramme bleia så man unngår det.
Hvor mye har du da?Nei det kan du si[emoji28] strikka lue i går; 21g med snor [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
Jeg pleier ha 3-5 cm mindre mellom tape-endene på bleien enn hva de har.... Så ja. Den kan være strammere. Og ikke slippe inn aå mye sand
Hvor mye har du da?
Den sitter sånnsett relativt greit altså men etter min mening for løst. Mulig jeg pleier feste den for stramt. Jeg er vant til tøybleier som kan sitte mye løsere i livet så jeg fester disse godt men etter over et år med papir tror jeg da jeg har det relativt greit sånn det skal...Det var jo en del og det da. Må jo være en fordel for ikke å slippe noe ut av bleia og det da.
Går da markant nedoverJeg starta med 4 nøster i denne fargen.
Det har da blitt kontrastfarge på en shorts str 3-4år
Birkelue str 3-4år
Kosesokker (strikket med dobbel tråd) str 3-4år
Strikkezillas strikkesokker med lilla hæl og tupp
Lett liten lue 0-3mnd
Votter ca 0-3mnd
Har nå 18+6g igjen[emoji85]
Går da markant nedover
Søvn og babyer ja [emoji14] Sov når de sover er vel mottoet [emoji14]Helt utrolig hva dem søvnen gjør med oss[emoji85] og med liten baby ble jeg veldig overrasket over hvor opphengt man kan bli av den også[emoji28] nesten litt skremmende[emoji23]
Heldigvis var det hennes seng hu datt ut av så ikke så langt ned. Helt utrolig at dem klarer å sove igjennom et fall, men noen sover hardere enn andre[emoji28]
Håper jeg ogsåHåpe de får bytta pulje da[emoji4]
Det gjør det nokJa heldigvis[emoji28] tenkte jeg skulle lage sånn snor mellom vottene. Det sluker nok mye av det rosa
Mye nærhet får jeg fortsatt fra denne siden hun ammes. Kooos. Ammingen er egentlig bare kos nå. Hun spiser jo og drikker vanlig , om enn litt lite. Men det er både næring og gode greier i melka i tillegg til kos og nærhet![]()
Ja, glad i blå.
Yngdlingsfargen er "gull", men dernest blå