Skravletråd AUGUST!

Det var blomster på vårt, men fikk beskjed at deg kunne ta 7år før det kom noe ordentlig frukt. Og de første 3 årene burde man fjerne blomstene slik at treet fikk satt seg ordentlig før den brukte krefter på frukt.

Jeg er ingen ekspert altså, bare det jeg ble fortalt hos lokale gartneriet.

Det høres hos jo egentlig fornuftig ut:)

God dagen[emoji4] Har dere en fin dag?
Jeg sitter hos frisøren, og det var virkelig på tide[emoji16] godt å bli dulla litt med[emoji2]

Jeg sitter hos frisøren, og det var virkelig på tide[emoji16] godt å bli dulla litt med[emoji2]

Sitter på flyplassen. Klar til å dra til Sopot. Dagen så la har har vert veldig bra[emoji4]
Frisør er virkelig deilig. Mye du skal gjøre? Eller litt studine av tuppene?

Så herlig da. Store forandringer eller oppfriskning? Uansett. DIGG! [emoji1]

Strikker litt her. Middag er overstått også :D Herlig med pølselapskausrester. Helst bedre dagen etter jo.

Lekser er ordna. Kun ordne minste for speider om en time og eldste skal på svømming om noen timer også.

Søstra mi kommer nok innom mens unger er på speider. Strikke litt til :D

Troooooor snuppa har vært i sandkassa i bhg jeg...

Bleia så full i sand at ungen måtte i badekaret i håp om å få henne ren inni der. (ble redd i dusjen alene og knep sammen beina)

Sitter på flyplassen. Klar til å dra til Sopot. Dagen så la har har vert veldig bra[emoji4]
Frisør er virkelig deilig. Mye du skal gjøre? Eller litt studine av tuppene?

Masse god tur og kos dere masse[emoji2]
Har fjerna det røde håret og blitt brunette[emoji4] super fornøyd med resultatet, var rimelig lei rødt nå.

Så herlig da. Store forandringer eller oppfriskning? Uansett. DIGG! [emoji1]

Strikker litt her. Middag er overstått også :D Herlig med pølselapskausrester. Helst bedre dagen etter jo.

Lekser er ordna. Kun ordne minste for speider om en time og eldste skal på svømming om noen timer også.

Søstra mi kommer nok innom mens unger er på speider. Strikke litt til :D

Gikk fra rødt til brunt hår[emoji4] så var en liten prosses. Men med masasje i setet ved vasken var det helt ålreit å tilbringe litt tid i den[emoji28]
Synes det meste av slik mat nesten er best dagen etter[emoji4] smaken får satt seg litt mer.
Så koselig med søstertid da[emoji4] Her er tuppelure lagt og jeg har endelig fått dumpa ned i go'stolen[emoji2] bare håpe hu sovner snart.

Troooooor snuppa har vært i sandkassa i bhg jeg...

Bleia så full i sand at ungen måtte i badekaret i håp om å få henne ren inni der. (ble redd i dusjen alene og knep sammen beina)

Som her hver dag da[emoji28] fatter ikke hvordan så mye sand finner veien inn i bleia forbi alle klærne[emoji85]

Gikk fra rødt til brunt hår[emoji4] så var en liten prosses. Men med masasje i setet ved vasken var det helt ålreit å tilbringe litt tid i den[emoji28]
Synes det meste av slik mat nesten er best dagen etter[emoji4] smaken får satt seg litt mer.
Så koselig med søstertid da[emoji4] Her er tuppelure lagt og jeg har endelig fått dumpa ned i go'stolen[emoji2] bare håpe hu sovner snart.
Massasjen er det beste [emoji7][emoji7]
Så herlig med forandring da :D

Håper hu sovner kjapt da. Her er det kveldsmat nå på minste :D

Back
Topp