Skravletråd AUGUST!

Hei jenter. Da var vi endelig skrevet ut av sykehuset og godt funnet oss til rette i heimen.

Vært en lang uke. Men premien var verdt vær strevsomme sekund. Nå skal jeg få lagt den lille og sove.

Natta:)

Gratulerer så mye![emoji173]️

God morgen jenter. Eller morgen var det 06.30 her, men først nå jeg har tid til å skrive [emoji14]

Så koselig med mye nærhet når de er litt småsyke[emoji173]️
Mye nærhet får jeg fortsatt fra denne siden hun ammes. Kooos. Ammingen er egentlig bare kos nå. Hun spiser jo og drikker vanlig , om enn litt lite. Men det er både næring og gode greier i melka i tillegg til kos og nærhet :-)

Der har de jo ikke så mye valg[emoji1]
En og en samtalene tar de jo på dagen. Men sånn felles møte er logisk nok greit å ta når de ikke har ansvar for å passe/undervise ungene våre. Så innfinner vi oss heller på kvelden. Det er bare det at vi i tillegg har påtatt oss en masse andre greier på kvelden men det et jo vår egen feil.

Det var blomster på vårt, men fikk beskjed at deg kunne ta 7år før det kom noe ordentlig frukt. Og de første 3 årene burde man fjerne blomstene slik at treet fikk satt seg ordentlig før den brukte krefter på frukt.

Jeg er ingen ekspert altså, bare det jeg ble fortalt hos lokale gartneriet.
Sikkert ikke dumt. Vi får se hva som skjer til våren. På sikt skal vi i alle fall få plommer!

God morgen. Trøtt og vond i hodet. 4 timer søvn er for lite gitt. Men nå spiser barna og gjør seg klar for skole. Og regn dessverre. Så frem med regntøy gitt.

Når de er ute av døra kan jeg sove ett par timer til tenker jeg.

Begynte i går på sikksakkskjørtet. Måtte bare kommer over vrangborden pluss to runder til visstnok... Omgangssyka i ny variant. Bare en runde til.... [emoji23]

Besøkte mamma en tur i går kveld også. Klippa negler på valpen og kosa med hundene. Pluss hjulpet mamma med ymse ting hu ikke kan. Som feks å sette ett bilde inn i ramme var visst også hardt nok [emoji23]

Håper du får duppet litt mer[emoji4]

Back
Topp