Sand i bleia har jeg vært borti før. Men dette var beviset på at de setter den løst på.Som her hver dag da[emoji28] fatter ikke hvordan så mye sand finner veien inn i bleia forbi alle klærne[emoji85]
Det var masse. Skikkelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sand i bleia har jeg vært borti før. Men dette var beviset på at de setter den løst på.Som her hver dag da[emoji28] fatter ikke hvordan så mye sand finner veien inn i bleia forbi alle klærne[emoji85]
Massasjen er det beste [emoji7][emoji7]
Så herlig med forandring da
Håper hu sovner kjapt da. Her er det kveldsmat nå på minste![]()
Sand i bleia har jeg vært borti før. Men dette var beviset på at de setter den løst på.
Det var masse. Skikkelig.
Sovner nesten når massasjen er jeg. Sliter med å holde øya oppe og rett før det kommer en haug godlyder ut altså. Beste [emoji23][emoji7] Så konsentrerer meg godt om å ikke sovne [emoji23]Det stemmer[emoji2] og hele rensen ble gjort i vasken, så kjørte masasjen to ganger[emoji7][emoji7] pluss vask etter fargen[emoji2]
Ho dille litt i senga og la seg i benenden og sovna[emoji4]
Helt greiHåper du har hatt en super dag selv[emoji2]
Sovner nesten når massasjen er jeg. Sliter med å holde øya oppe og rett før det kommer en haug godlyder ut altså. Beste [emoji23][emoji7] Så konsentrerer meg godt om å ikke sovne [emoji23]
Herlig. Straks få mi i seng nå. Akkurat ferdig med kveldsmaten.
Eldste er ikke hjemme før 21 fra svømming.
Hjemme fra kamp i regnværet
Var detBlir godt å komme inn og slappe av litt da.
Var det
De vant 31-1...Hvordan gikk kampen?
De vant 31-1...
Får håpe i natt er lengre da [emoji14] Ikke så lett alltid med manko i søvn så.Jeg sleit i dag med å holde meg våken, nesten ikke noe søvn etter kl 4.20 mekes[emoji28] det blir ikke sent i kveld for å si det sånn!
Håpe hu legger seg uten tull da[emoji4]
Mhm litt mye men vi spilte med 6 og de 9 i 2 omgang uten at det hjalpOi, det var litt og det da.
Får håpe i natt er lengre da [emoji14] Ikke så lett alltid med manko i søvn så.
Satser på det. Litt mer sliten nå når skole er i gang igjen. Men hu er fryktelig sta gitt. Vil ikke og skal ikke sove. Helst alt annet... Og det er kjedelig. Men hu sovner som regel. Spesielt om jeg er på rommet eller naborommet![]()
Sand og småstein i bleia og sand inni alle sprekker på jenta...Det er kjipt da. Så mye har det ikke vært her.
Mhm litt mye men vi spilte med 6 og de 9 i 2 omgang uten at det hjalp
Klag i vei. Jeg klager jeg også [emoji23] Søvn er en stor del av livet vårt. Og å sove dårlig påvirker en godt. Om det så er for en natt eller flerePleier faktisk å sove til mellom 7 og 8, men i natt datt hu ut av senga[emoji85] og mente at det var nok soving. Men skal vel ikke klage på lite soving til deg. Jeg sover jo stort sett greit.
Utrolig og fort man kan sovne bare man ligger rolig og ikke tuller med alt annet. Det er vel en periode som hu skal igjennom[emoji4] men litt slitsomt da det står på[emoji85]
Så nusselige [emoji7]![]()
Se noe så smått!![emoji7][emoji7]
Jeg kjører egentlig prosjekt strikke opp rosa og lilla sterk. Men det garnet tar jo ALDRI SLUTT[emoji23][emoji85][emoji85]