Skravletråd AUGUST!

Som her hver dag da[emoji28] fatter ikke hvordan så mye sand finner veien inn i bleia forbi alle klærne[emoji85]
Sand i bleia har jeg vært borti før. Men dette var beviset på at de setter den løst på.

Det var masse. Skikkelig.

Massasjen er det beste [emoji7][emoji7]
Så herlig med forandring da :D

Håper hu sovner kjapt da. Her er det kveldsmat nå på minste :D

Det stemmer[emoji2] og hele rensen ble gjort i vasken, så kjørte masasjen to ganger[emoji7][emoji7] pluss vask etter fargen[emoji2]
Ho dille litt i senga og la seg i benenden og sovna[emoji4]

Det stemmer[emoji2] og hele rensen ble gjort i vasken, så kjørte masasjen to ganger[emoji7][emoji7] pluss vask etter fargen[emoji2]
Ho dille litt i senga og la seg i benenden og sovna[emoji4]
Sovner nesten når massasjen er jeg. Sliter med å holde øya oppe og rett før det kommer en haug godlyder ut altså. Beste [emoji23][emoji7] Så konsentrerer meg godt om å ikke sovne [emoji23]

Herlig. Straks få mi i seng nå. Akkurat ferdig med kveldsmaten.

Eldste er ikke hjemme før 21 fra svømming.

Sovner nesten når massasjen er jeg. Sliter med å holde øya oppe og rett før det kommer en haug godlyder ut altså. Beste [emoji23][emoji7] Så konsentrerer meg godt om å ikke sovne [emoji23]

Herlig. Straks få mi i seng nå. Akkurat ferdig med kveldsmaten.

Eldste er ikke hjemme før 21 fra svømming.

Jeg sleit i dag med å holde meg våken, nesten ikke noe søvn etter kl 4.20 mekes[emoji28] det blir ikke sent i kveld for å si det sånn!
Håpe hu legger seg uten tull da[emoji4]

Jeg sleit i dag med å holde meg våken, nesten ikke noe søvn etter kl 4.20 mekes[emoji28] det blir ikke sent i kveld for å si det sånn!
Håpe hu legger seg uten tull da[emoji4]
Får håpe i natt er lengre da [emoji14] Ikke så lett alltid med manko i søvn så.

Satser på det. Litt mer sliten nå når skole er i gang igjen. Men hu er fryktelig sta gitt. Vil ikke og skal ikke sove. Helst alt annet... Og det er kjedelig. Men hu sovner som regel. Spesielt om jeg er på rommet eller naborommet :)

Får håpe i natt er lengre da [emoji14] Ikke så lett alltid med manko i søvn så.

Satser på det. Litt mer sliten nå når skole er i gang igjen. Men hu er fryktelig sta gitt. Vil ikke og skal ikke sove. Helst alt annet... Og det er kjedelig. Men hu sovner som regel. Spesielt om jeg er på rommet eller naborommet :)

Pleier faktisk å sove til mellom 7 og 8, men i natt datt hu ut av senga[emoji85] og mente at det var nok soving. Men skal vel ikke klage på lite soving til deg. Jeg sover jo stort sett greit.
Utrolig og fort man kan sovne bare man ligger rolig og ikke tuller med alt annet. Det er vel en periode som hu skal igjennom[emoji4] men litt slitsomt da det står på[emoji85]

0e336510271bd9e2f2086dd305e08dc1.jpg

Se noe så smått!![emoji7][emoji7]

Jeg kjører egentlig prosjekt strikke opp rosa og lilla sterk. Men det garnet tar jo ALDRI SLUTT[emoji23][emoji85][emoji85]

Pleier faktisk å sove til mellom 7 og 8, men i natt datt hu ut av senga[emoji85] og mente at det var nok soving. Men skal vel ikke klage på lite soving til deg. Jeg sover jo stort sett greit.
Utrolig og fort man kan sovne bare man ligger rolig og ikke tuller med alt annet. Det er vel en periode som hu skal igjennom[emoji4] men litt slitsomt da det står på[emoji85]
Klag i vei. Jeg klager jeg også [emoji23] Søvn er en stor del av livet vårt. Og å sove dårlig påvirker en godt. Om det så er for en natt eller flere :)
Skjønner godt det var nok om hu fikk en slik pangstart. God morgen liksom [emoji33] Mi også har falt ut. Men merkelig nok våkner hu ikke av det. Og det er fra mi seng som er høy [emoji23]

Når hu først sovner, sover hu som en stein da. Er det ja, å ligge rolig nok til å faktisk prøve å sove. Vanskelig. Men hu blir 7 år. På ett tidspunkt forandrer det seg vel [emoji14]

Back
Topp