Skravletråd AUGUST!

Da bør du snart legge deg.

Jeg står opp ca 6, men da sier jeg at jeg egentlig bør avslutte for kvelden rundt 22 også
Det gjør jeg til vanlig også, men på mandager må jeg hente eldste tidlig, altså jeg må dra tidlig fra jobb så da kommer jeg tilsvarende tidlig på jobb

Idag er det jeg som sliter med å sove. Tankene kverner.
Men godt å ha bv som litt avkobling da. Logger av, og prøver å få noen timer søvn før klokka ringer.

Natta[emoji4]

Jeg orker ikke å bla i dag [emoji85] Men god kveld. Eller god natt for de fleste antagelig. I dag fikk jeg brev fra Riksen. De har vurdert henvisningen, og jeg har fått time til nevrokirurgisk poliklinikk. Det er nok samtale til å begynne med, men anser det som positivt, de har ikke avvist noe.

Jeg orker ikke å bla i dag [emoji85] Men god kveld. Eller god natt for de fleste antagelig. I dag fikk jeg brev fra Riksen. De har vurdert henvisningen, og jeg har fått time til nevrokirurgisk poliklinikk. Det er nok samtale til å begynne med, men anser det som positivt, de har ikke avvist noe.
Lenge å vente da? Bra de ikke avviser deg. Skulle bare mangle. Du kan ikke gå slik heller [emoji169] Skal straks prøve sove litt.

Lenge å vente da? Bra de ikke avviser deg. Skulle bare mangle. Du kan ikke gå slik heller [emoji169] Skal straks prøve sove litt.
Egentlig ikke, synes jeg da. Jeg har time om 8 uker. Det går fort. Ja glad de ikke avviser, men man vet jo aldri [emoji171] Fortsatt en vei å gå. Først skal de vurdere om risikoen av sykdommen er høyere enn risikoen ved å operere inn en måler. Hvis de måler, så vurderer de etterpå om det er verdt risikoen av en shunt operasjon. Veldig spent. Og enda et lite lys i tunnellen.

Idag er det jeg som sliter med å sove. Tankene kverner.
Men godt å ha bv som litt avkobling da. Logger av, og prøver å få noen timer søvn før klokka ringer.

Natta[emoji4]
Håper du får hvilende de tankene og sover søtt

Back
Topp