>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Trenger ei hylle å sortere strikkinga i. Har det overalt nå [emoji23][emoji23]Så gøy, hva skal du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ei hylle å sortere strikkinga i. Har det overalt nå [emoji23][emoji23]Så gøy, hva skal du ha?
Bare ungen her.Her er alle sovna. Mannen inkl. Jeg snike meg ned da![]()
Hehe..Trenger ei hylle å sortere strikkinga i. Har det overalt nå [emoji23][emoji23]
En dusj er jo fantastisk godt da. Du får starte der og ta neste avgjørelse derifraBare ungen her.
Og jeg sitter egentlig å halv sover.
Vurderer å gå i dusjen snart og legge meg tidlig
De der kallaxhyllene er jo veldig billige. Og jeg vet hvordan ha den også. Er jo skuffeinnretninger og alt nå. Så tror den er lurestHehe..
Høres fryktelig kjent ut..
Jeg fikk under 5 timer søvn i natt og har hatt en hektisk dag..En dusj er jo fantastisk godt da. Du får starte der og ta neste avgjørelse derifraEr man trøtt. Prioriterer man søvn
![]()
5 timer er for lite gitt !Jeg fikk under 5 timer søvn i natt og har hatt en hektisk dag..
De hyllene har vi mange av.De der kallaxhyllene er jo veldig billige. Og jeg vet hvordan ha den også. Er jo skuffeinnretninger og alt nå. Så tror den er lurest![]()
Fikk ikke sove i går kveld, og var veldig tidlig på jobb i dag for å kunne dra tidlig slik at jeg fikk hentet Linus kl 155 timer er for lite gitt !
Herlig ! Har de små variantene 2x2.De hyllene har vi mange av.
Elsker dem
Har vel
1 stk. 4x4
8 stk 2x2 (2 på hver av barnerommene og 2 i lekestuen)
2 stk 1x4
1 stk 1x5
Skjønner deg godt. Sovna ikke før 06tiden i morges. Og opp 07 for å klargjøre barn til skolen. Skikkelig slit når man ikke sovnerFikk ikke sove i går kveld, og var veldig tidlig på jobb i dag for å kunne dra tidlig slik at jeg fikk hentet Linus kl 15
Vanskelig det der.. :/Ja, det er liksom det.
Det går jo at hun legges mens han er på spilling, eller i det han er ferdig, i form av at mannen gir kveldmat og steller så ammer jeg og legger.
Det går at hun legges mens mannen følger mellomste på fotball.
Det er bare når det kommer et forelremøte midt oppi det hele.
Tirsdagen får mannen legge yngste mens jeg er på skolen da, og eldste enten vente eller gå hjem. (Det er da enda lyst og han spiller bare fløyte så den er ikke tung å bære) evt mannen følge ham på spilling og gå på foreldremøte, men det er jeg som er i korpsstyret og derfor pleier være der på øvelse og dessuten har han vært på alle foreldremøtene til eldste fordi han var klassekontakt i to år, så nå er det litt min tur. Han skal uansett legge henne i morgen, for da skal jeg på styremøte i korpset.
Den torsdagen derimot, da kan vi ikke både være en på fotball, en i bhg og en som legger lillemor, så enten må mellomste klare seg på fotball uten en voksen (evt med storebror) eller droppe fotballen.
Skulle egentlig ha 2x4 på barnerommene, men 2 2x2 er billigere enn en 2x4, og dessuten dersom man har lyst til å splitte oppsiden senere og sette forskjellige deler av rommet kan man detHerlig ! Har de små variantene 2x2.
Men vil ha 4x4 nå![]()
Vanskelig det der.. :/
Var oppe kl 05:30, og sovnet rundt 1.Skjønner deg godt. Sovna ikke før 06tiden i morges. Og opp 07 for å klargjøre barn til skolen. Skikkelig slit når man ikke sovner
Ja noe med deg ogsåSkulle egentlig ha 2x4 på barnerommene, men 2 2x2 er billigere enn en 2x4, og dessuten dersom man har lyst til å splitte oppsiden senere og sette forskjellige deler av rommet kan man det
Vi har ganske mye Ikea egentlig.Ja noe med deg ogsåSkal ta bilde i morgen når alt er skrudd opp og på plass da
![]()
Ikke like mye her. Men masse på soverom da. Ikke stuaVi har ganske mye Ikea egentlig.
Mye mer enn de hyllene der
Har nattbord og kommoder på soverommetIkke like mye her. Men masse på soverom da. Ikke stua![]()
Var oppe kl 05:30, og sovnet rundt 1.
Full dag på jobb.
Hente de eldste kl 15
Hjelpe til med lekser.
Lage middag
Spise
Levere frøkna i bursdag
Handle noen småting
Liten tur hjemom ved varer
Hente frøkna
...
...