Skravletråd AUGUST!

Ja, det er liksom det.

Det går jo at hun legges mens han er på spilling, eller i det han er ferdig, i form av at mannen gir kveldmat og steller så ammer jeg og legger.

Det går at hun legges mens mannen følger mellomste på fotball.

Det er bare når det kommer et forelremøte midt oppi det hele.

Tirsdagen får mannen legge yngste mens jeg er på skolen da, og eldste enten vente eller gå hjem. (Det er da enda lyst og han spiller bare fløyte så den er ikke tung å bære) evt mannen følge ham på spilling og gå på foreldremøte, men det er jeg som er i korpsstyret og derfor pleier være der på øvelse og dessuten har han vært på alle foreldremøtene til eldste fordi han var klassekontakt i to år, så nå er det litt min tur. Han skal uansett legge henne i morgen, for da skal jeg på styremøte i korpset.

Den torsdagen derimot, da kan vi ikke både være en på fotball, en i bhg og en som legger lillemor, så enten må mellomste klare seg på fotball uten en voksen (evt med storebror) eller droppe fotballen.
Vanskelig det der.. :/

Skjønner deg godt. Sovna ikke før 06tiden i morges. Og opp 07 for å klargjøre barn til skolen. Skikkelig slit når man ikke sovner
Var oppe kl 05:30, og sovnet rundt 1.
Full dag på jobb.
Hente de eldste kl 15
Hjelpe til med lekser.
Lage middag
Spise
Levere frøkna i bursdag
Handle noen småting
Liten tur hjemom ved varer
Hente frøkna
...
...
...

Var oppe kl 05:30, og sovnet rundt 1.
Full dag på jobb.
Hente de eldste kl 15
Hjelpe til med lekser.
Lage middag
Spise
Levere frøkna i bursdag
Handle noen småting
Liten tur hjemom ved varer
Hente frøkna
...
...
...

Da bør du snart legge deg.

Jeg står opp ca 6, men da sier jeg at jeg egentlig bør avslutte for kvelden rundt 22 også

Back
Topp