Han er hvertfall rette plassen. Masse god bedring. Klemmer i fleng [emoji169][emoji169]
Ja[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er hvertfall rette plassen. Masse god bedring. Klemmer i fleng [emoji169][emoji169]
[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.
Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!
La meg jeg
Se litt serier å så sove
Etterhvert jaNatta![]()
Den foreldrekabalen, altså.. :S
Hva skal du ha?Ser ut som ikea skjer i morgen da![]()
Ser ut som ikea skjer i morgen da![]()
Selvfølgelig.Det er slitsomt når det står på, men plutselig er vel denne tida ferdig også.. og da kommer jeg nok til å savne det [emoji85]
Her er det stille nåFå unga i seng oppdrag. Jatakk![]()
Blir vel fort sånn. Alt skal skje samtidig [emoji85]En unge, greit
To unger, vel.
Tre unger, hvorav en som ikke kan være alene hjemme og legges "omtrent når alt skjer"....
God bedring til han[emoji4] og en god klem til deg[emoji171] vondt da de nærme oss blir syke.
Jeg har alle 4 i Max 5min avstand, så er så vant til å ha de i nærheten hver uke også. Mormor er eldst og er 83år. Morfar ble 80år i juni... de har alltid vært super preke, men mormor ble veldig dårlig for noen år siden og det sliter veldig på morfar. Ho ble 10år eldre over natta føles det ut som.
Frøkna på 3 er hos dem minst to ganger i mnd, og ho sier at beppe (min morfar) er hennes bestevenn. Tror derfor det ble er lite sjokk at det var han som var innlagt. Har på en måte forberedt meg på mormor.
Så gøy, hva skal du ha?Ser ut som ikea skjer i morgen da![]()
Takk [emoji173]️ kom som et lite sjokk. Men virker som det ikke var så ille som fryktet
Blir vel fort sånn. Alt skal skje samtidig [emoji85]
Ei hylle. Få sortert alt jeg har av strikkinga [emoji14]Hva skal du ha?
Skal skru i morgen jaMusinnelig. Bittelitt..
Her er alle sovna. Mannen inkl. Jeg snike meg ned daHer er det stille nå