Skravletråd AUGUST!

[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.

Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!

God bedring til han[emoji4] og en god klem til deg[emoji171] vondt da de nærme oss blir syke.

Ser ut som ikea skjer i morgen da :)

Årets juletråd er presentert.

Det er slitsomt når det står på, men plutselig er vel denne tida ferdig også.. og da kommer jeg nok til å savne det [emoji85]
Selvfølgelig.
Jeg er egentlig veldig ferdig med babyer, men elsker å låne babyene til venninner :)

(Var egentlig ganske ferdig etter frøkna, men mannen fikk overtalt meg til en til)

En unge, greit
To unger, vel.

Tre unger, hvorav en som ikke kan være alene hjemme og legges "omtrent når alt skjer"....
Blir vel fort sånn. Alt skal skje samtidig [emoji85]

God bedring til han[emoji4] og en god klem til deg[emoji171] vondt da de nærme oss blir syke.

Takk [emoji173]️ kom som et lite sjokk. Men virker som det ikke var så ille som fryktet

Jeg har alle 4 i Max 5min avstand, så er så vant til å ha de i nærheten hver uke også. Mormor er eldst og er 83år. Morfar ble 80år i juni... de har alltid vært super preke, men mormor ble veldig dårlig for noen år siden og det sliter veldig på morfar. Ho ble 10år eldre over natta føles det ut som.

Frøkna på 3 er hos dem minst to ganger i mnd, og ho sier at beppe (min morfar) er hennes bestevenn. Tror derfor det ble er lite sjokk at det var han som var innlagt. Har på en måte forberedt meg på mormor.

Jeg bodde på den tiden mormor stadig ble dårlig i Bergen. Alle mine besteforelre på sunnmøre. Jeg bodde i Bergen da farfar døde. Og da mormor døde og da morfar døde. Da mannens morfar døde før mine begynte å dø og da mormoren hans døde etter at mine hadde dødd. Men vi bodde på sunnmøre da farfaren hans døde (farmoren hans døde da han var liten) så samlet sett har mine unger bare en oldemor igjen. De er glade i henne, men de er e rikke sånn regelmessig og ER DER, men de treffer henne ofte hos mine foreldre eller at de har henne med på besøk til oss.

Blir vel fort sånn. Alt skal skje samtidig [emoji85]

Ja, det er liksom det.

Det går jo at hun legges mens han er på spilling, eller i det han er ferdig, i form av at mannen gir kveldmat og steller så ammer jeg og legger.

Det går at hun legges mens mannen følger mellomste på fotball.

Det er bare når det kommer et forelremøte midt oppi det hele.

Tirsdagen får mannen legge yngste mens jeg er på skolen da, og eldste enten vente eller gå hjem. (Det er da enda lyst og han spiller bare fløyte så den er ikke tung å bære) evt mannen følge ham på spilling og gå på foreldremøte, men det er jeg som er i korpsstyret og derfor pleier være der på øvelse og dessuten har han vært på alle foreldremøtene til eldste fordi han var klassekontakt i to år, så nå er det litt min tur. Han skal uansett legge henne i morgen, for da skal jeg på styremøte i korpset.

Den torsdagen derimot, da kan vi ikke både være en på fotball, en i bhg og en som legger lillemor, så enten må mellomste klare seg på fotball uten en voksen (evt med storebror) eller droppe fotballen.

Back
Topp