Skravletråd AUGUST!

[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.

Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!

[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.

Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!
Uff da.
Masse god bedring til han

Uff da.
Masse god bedring til han

Takk[emoji17] hadde en sååå god dag, nå sitter jeg bare helt tom. Altså, mamma trodde han kom til å bli skrevet ut i morgen og være tilbake slik som før. Men jeg blir skikkelig redd hver gang det er noe.

Pappa opererte ut 3 ondarta kreftsvulster fra hodet i sommer, blitt skikkelig pinglete av meg etter det.

Sånne Tlf er ikke noe greie nei. Klem til deg :Heartred

Krysser fingrene.

Jeg hadde også for en del år siden fire besteforeldre som naturlig nok ble eldre og eldre, og telefonene fra mamma om mormor på sykehus og vanen med å pakke sorte klær i kofferten i tilfelle...

Nå har jeg farmor. Hun ble 90 i vår.

Takk[emoji17] hadde en sååå god dag, nå sitter jeg bare helt tom. Altså, mamma trodde han kom til å bli skrevet ut i morgen og være tilbake slik som før. Men jeg blir skikkelig redd hver gang det er noe.

Pappa opererte ut 3 ondarta kreftsvulster fra hodet i sommer, blitt skikkelig pinglete av meg etter det.
Det er lov å bli "pinglete"

Åhh. Det flasker seg til

Logistikken med tre barn.

Mellomste sitt foreldremøte er en tirsdag klokken 18. Eldste har spilling på skolen tirsdager 1730-1815. Yngste legges i de tider, typisk "når jeg kommer tilbake fra den spillinga".

Yngste sitt foreldremøte er en torsdag klokken 18. Mellomste har forball torsdager 1730-1830
Den foreldrekabalen, altså.. :S

Krysser fingrene.

Jeg hadde også for en del år siden fire besteforeldre som naturlig nok ble eldre og eldre, og telefonene fra mamma om mormor på sykehus og vanen med å pakke sorte klær i kofferten i tilfelle...

Nå har jeg farmor. Hun ble 90 i vår.

Jeg har alle 4 i Max 5min avstand, så er så vant til å ha de i nærheten hver uke også. Mormor er eldst og er 83år. Morfar ble 80år i juni... de har alltid vært super preke, men mormor ble veldig dårlig for noen år siden og det sliter veldig på morfar. Ho ble 10år eldre over natta føles det ut som.

Frøkna på 3 er hos dem minst to ganger i mnd, og ho sier at beppe (min morfar) er hennes bestevenn. Tror derfor det ble er lite sjokk at det var han som var innlagt. Har på en måte forberedt meg på mormor.

Ånei :( Håper det går bra !

Absolutt ikke gøy med slike tlf [emoji22]

Når puppene skriker etter at baby skal våkne [emoji28] mens kroppen skriker etter søvn.. kan ikke legge oss klokka 9 i dag også [emoji85] det prøvde vi i går, og jeg var absolutt ikke uthvilt da jenta våkna kl 2. Det var hun.. [emoji28]

Ånei :( Håper det går bra !

Absolutt ikke gøy med slike tlf [emoji22]

Han hadde vist en tett åre på halsen og hjerteflimmer. Så skulle være inne et par dager å få en ordentlig sjekk

Når puppene skriker etter at baby skal våkne [emoji28] mens kroppen skriker etter søvn.. kan ikke legge oss klokka 9 i dag også [emoji85] det prøvde vi i går, og jeg var absolutt ikke uthvilt da jenta våkna kl 2. Det var hun.. [emoji28]
Høres fryktelig kjent ut.
Elsker babyer, men den siden gjør at jeg er glad jeg er ferdig med babyer :P

Back
Topp