Skravletråd AUGUST!

Joooda det er det. Og så å si alle barna er i alder tripp trapp tresko. Bare eldste sin alder er de 6 stk. Og minste er de vel også rundt 6 stk. Også er det alle aldre mellom de to og ned til inni mager enda :)

Bor alle på samme sted også?[emoji1]

Greit det da[emoji4] var slik her før, men nå er butikken nedlagt. Så da må vi til byen.

Ja, hvis posten skulle lagt ned her så måtte jeg ha kjørt 20min hver vei[emoji85]

Da var sengtøy skifta og kasta i vask. Minste fikk være med å hjelpe. Dra av alt og sette putetrekk på alt. Fornøyd med den oppgava. Nå skulle hu rydde rommet sitt. Tenker det egentlig betyr leke med det hu rydder [emoji23]

Jeg fikk gjort meg ferdig med dagens dose klesvask, og rydding! Det som er igjen skal frøkna få rydde opp selv. Ho har blitt veldig flink til å rydde! Spesielt før sengetid[emoji23][emoji23]

Hørtes deilig ut![emoji1]

Det er ganske deilig også[emoji28] hverdagen er bedre enn helga, og heldigvis er det flest av hverdagene[emoji23][emoji23]

Jeg fikk gjort meg ferdig med dagens dose klesvask, og rydding! Det som er igjen skal frøkna få rydde opp selv. Ho har blitt veldig flink til å rydde! Spesielt før sengetid[emoji23][emoji23]
Hahaha det har hun helt sikkert [emoji14] Min rydder enda. Hører hu synger og leker strengt talt [emoji23]

Sorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over ;) ;) Gjort noe gøy i helgen?
Hahaha, ja det tok sin tid å lese gjennom det neste for meg også :confused:

Vert på fotball turnering med Leo!! Og hadde ikke stol med meg.. kjente det i hoftene når vi kom hjem ja :meh: Men var gøy og koselig å være der likevel :happy:

Har hatt det. Men mannen likte ikke de. Jeg sov gjennom alt og var ikke tilstede på en måte. Så da kutta jeg de ut..

Har du prøvd tilskudd med magnesium?

Hahaha det har hun helt sikkert [emoji14] Min rydder enda. Hører hu synger og leker strengt talt [emoji23]

[emoji28] de er søte da. Frøkna her begynner med å leke, så får ho plutselig noe over seg å skal rydde ALT! Uten stopp. Veldig imponert da.

Back
Topp