Skravletråd AUGUST!

Fikk akkurat meld om at pakka mi hadde kommet[emoji2] nedturen er at jeg ikke skal i nærheten med det første og postnor krever leg, så kan ikke sende mannen[emoji13]

Sorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over ;) ;) Gjort noe gøy i helgen?
Fort gjort ;)
Vi har vært på besøk hos mine foreldre for første gang med lille. Ble bare fra lørdag til søndag, men med ferjetur, lang biltur, vill hund og alt var det nok kjente jeg [emoji4]
Hva har du gjort i helgen da?

At jeg ikke har tenkt på det før[emoji85][emoji85][emoji85]

Fordelen for oss i lita bygd er at jeg aldri trenger å vise legg, kan sende mannen, mamma, morfar om jeg vil uten fullmakt[emoji28][emoji28]

Fordelen for oss i lita bygd er at jeg aldri trenger å vise legg, kan sende mannen, mamma, morfar om jeg vil uten fullmakt[emoji28][emoji28]

Greit det da[emoji4] var slik her før, men nå er butikken nedlagt. Så da må vi til byen.

Fort gjort ;)
Vi har vært på besøk hos mine foreldre for første gang med lille. Ble bare fra lørdag til søndag, men med ferjetur, lang biltur, vill hund og alt var det nok kjente jeg [emoji4]
Hva har du gjort i helgen da?
Så koselig :Heartred Hvor mange dager er hun blitt nå?

Har hatt en rolig helg. Fotball cup med største. Men ellers bare rydding og avslapping.

Ser den[emoji6] Vært inne og sett på regnet og i bursdag til oldemora til lille[emoji4] Enn du da?
Sett på regnet høres kanskje ikke så veldig spennende ut :P

Men bursdag til oldemor hørtes morro ut. Hvor gammel ble hun?

Rolig helg. Rydding, fotball og kos med ungene :)

Da var sengtøy skifta og kasta i vask. Minste fikk være med å hjelpe. Dra av alt og sette putetrekk på alt. Fornøyd med den oppgava. Nå skulle hu rydde rommet sitt. Tenker det egentlig betyr leke med det hu rydder [emoji23]

Sett på regnet høres kanskje ikke så veldig spennende ut :P

Men bursdag til oldemor hørtes morro ut. Hvor gammel ble hun?

Rolig helg. Rydding, fotball og kos med ungene :)

Da det bøtta ned som værst så var det litt spennende, slik 5 min tid[emoji6]
Bursdag var kjekt, hun ble 67[emoji2] så ung sprek oldemor[emoji4]

Så koselig [emoji813]red Hvor mange dager er hun blitt nå?

Har hatt en rolig helg. Fotball cup med største. Men ellers bare rydding og avslapping.
Hun er 17 dager i dag! Det var veldig koselig [emoji7]
Hørtes ut som en fin helg [emoji1360] godt at det er litt rolig noen ganger også :)

Back
Topp