Ikke noe på meg tror jegHva blir det til middag da?
Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe på meg tror jegHva blir det til middag da?
Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...
Tiltak her også for må til byenDet stemmer, pluss at dem kommer til en butikk som ligger på andre siden av elva og er jo aldri der. Så tiltak å hente.
Fikk to i kassa [emoji14]Må hente mine jeg
Hva da?Fikk to i kassa [emoji14]
Tiltak her også for må til byen
Ledlys og refleks til sykkelen til eldste. Godt å ha det klart til høstmørket.Hva da?
Send med mannen leg og fullmakt, det pleier jeg å gjøreFikk akkurat meld om at pakka mi hadde kommet[emoji2] nedturen er at jeg ikke skal i nærheten med det første og postnor krever leg, så kan ikke sende mannen[emoji13]

Fort gjortSorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over![]()
Gjort noe gøy i helgen?
Send med mannen leg og fullmakt, det pleier jeg å gjøre![]()
Sorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over![]()
Gjort noe gøy i helgen?
At jeg ikke har tenkt på det før[emoji85][emoji85][emoji85]
Fordelen for oss i lita bygd er at jeg aldri trenger å vise legg, kan sende mannen, mamma, morfar om jeg vil uten fullmakt[emoji28][emoji28]
Så koseligFort gjort
Vi har vært på besøk hos mine foreldre for første gang med lille. Ble bare fra lørdag til søndag, men med ferjetur, lang biltur, vill hund og alt var det nok kjente jeg [emoji4]
Hva har du gjort i helgen da?
Hvor mange dager er hun blitt nå? Sett på regnet høres kanskje ikke så veldig spennende utSer den[emoji6] Vært inne og sett på regnet og i bursdag til oldemora til lille[emoji4] Enn du da?
Sett på regnet høres kanskje ikke så veldig spennende ut
Men bursdag til oldemor hørtes morro ut. Hvor gammel ble hun?
Rolig helg. Rydding, fotball og kos med ungene![]()
Hun er 17 dager i dag! Det var veldig koselig [emoji7]Så koselig [emoji813]red Hvor mange dager er hun blitt nå?
Har hatt en rolig helg. Fotball cup med største. Men ellers bare rydding og avslapping.