Joooda det er det. Og så å si alle barna er i alder tripp trapp tresko. Bare eldste sin alder er de 6 stk. Og minste er de vel også rundt 6 stk. Også er det alle aldre mellom de to og ned til inni mager enda![]()
Bor alle på samme sted også?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joooda det er det. Og så å si alle barna er i alder tripp trapp tresko. Bare eldste sin alder er de 6 stk. Og minste er de vel også rundt 6 stk. Også er det alle aldre mellom de to og ned til inni mager enda![]()
I senga igjen. Når man sovner endelig i 6 tiden og klokka piper 0700. Lite gøy.
Var veldig godt [emoji169] Men alt var tull i natt.
Gjesper og er trøtt. Men sovner aldri liksom.
Nå er frøkna levert i bhg, ferdig med time hos akupunktør, så nå er huset mitt frem til 15.30 tiden! [emoji1305][emoji1305]
Ha en fin dag på jobb
Greit det da[emoji4] var slik her før, men nå er butikken nedlagt. Så da må vi til byen.
Da var sengtøy skifta og kasta i vask. Minste fikk være med å hjelpe. Dra av alt og sette putetrekk på alt. Fornøyd med den oppgava. Nå skulle hu rydde rommet sitt. Tenker det egentlig betyr leke med det hu rydder [emoji23]
Hørtes deilig ut![emoji1]
Noenlunde. Ett par av de en ferjetur unna. Ellers alle her inneBor alle på samme sted også?[emoji1]
Oj!!!Innlegg nr 21 000![]()

Har hatt det. Men mannen likte ikke de. Jeg sov gjennom alt og var ikke tilstede på en måte. Så da kutta jeg de ut..Sovemedisin da?[emoji4]
Hahaha det har hun helt sikkert [emoji14] Min rydder enda. Hører hu synger og leker strengt talt [emoji23]Jeg fikk gjort meg ferdig med dagens dose klesvask, og rydding! Det som er igjen skal frøkna få rydde opp selv. Ho har blitt veldig flink til å rydde! Spesielt før sengetid[emoji23][emoji23]
Hahaha, ja det tok sin tid å lese gjennom det neste for meg ogsåSorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over![]()
Gjort noe gøy i helgen?
Men var gøy og koselig å være der likevel 
Der da??Sorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over![]()
Gjort noe gøy i helgen?
Har hatt det. Men mannen likte ikke de. Jeg sov gjennom alt og var ikke tilstede på en måte. Så da kutta jeg de ut..
God morgen[emoji4] Vesla kjørt i bhg, legen ringt og satt på en vaskemaskin[emoji4] Da ble det sofaen og se om jeg finner en ny serie å se på.
Deres planer i dag?
Det fikk hun ikke vite. Og møtte stolt på skolen med helt ny sekk i dag, og var ikke den eneste som hadde det.
Hahaha det har hun helt sikkert [emoji14] Min rydder enda. Hører hu synger og leker strengt talt [emoji23]
Prøvd det også. Men det er pga hodepinen jeg sliter med å sovne altså. Også pipinga i ørene. Pluss kroppen verker så vanskelig å finne en stillingHar du prøvd tilskudd med magnesium?
Tomt avklart. Men det tar sin tid.
Skal vi tippe?
Skolen er sagt 2020. IKEA sier ikke før 2021. Hva står klart først? ;-)