Skravletråd AUGUST!

God morgen alle sammen! Hva bringer dagen?

Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter :)

Jeg har vært i møte med BUP og nå er det straks jobb[emoji2]

God morgen[emoji4] Vesla kjørt i bhg, legen ringt og satt på en vaskemaskin[emoji4] Da ble det sofaen og se om jeg finner en ny serie å se på.
Deres planer i dag?

Hei damer :) Vi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter :wtf:

Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blir :yuck: Heldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer :D

Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?

Oppussing er slitsomt men morsomt[emoji1]
Flinke dere er!

Helga har vært rolig og behagelig[emoji1]
Din da?

Den har vært grei[emoji4] Litt for mye regn til at vi fikk gjort det vi skulle, men snuppa fikk nye farger så hu var fornøyd med å være inne hu[emoji4]

Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter :)

God morgen[emoji4]
Skal prøve å komme meg ut en tur i dag, hvertfall gå en liten tur. Også vaske og brette klær[emoji13]

God morgen[emoji4] Vesla kjørt i bhg, legen ringt og satt på en vaskemaskin[emoji4] Da ble det sofaen og se om jeg finner en ny serie å se på.
Deres planer i dag?

Ferdig med alt jeg Må, men blir vel å få rydda litt og prøve å se om jeg får strøket noe klær!

Jeg har nettopp levert mellomste på sin aller første skoledag!

(først yngste i bhg og eldste var jo også med på skolen for han begynner i fjerde i dag)

Så nå er jeg på jobb noen timer.

Godt å bli ferdig med påbegynt.

Alltid så kjekt i starten, men til syvende og sist vil man bare at det skal bli ferdig også [emoji23]

Lenge til kjøkken her også gitt.

Det er helt sant! Alt er gøy i starten frem til man blir skikkelig lei av alt :wtf:
Meeen, alltid gøy å se resultatene :D

Ikke nå, men da jeg gikk gravid med førstemann så drev vi å bygget hus. Og gjorde det meste innvendig selv[emoji28] huset sto ferdig i juni og jeg fødte i aug. Det var ganske deilig å bli ferdig da![emoji85][emoji85]
Oj, såpass ja! Heldigvis ikke så stort prosjekt her, men mer oppussing av soverom, gang, inngangsparti, maling av hus osv :happy:

Gleder meg til vi er ferdige ja :)

Nå er frøkna levert i bhg, ferdig med time hos akupunktør, så nå er huset mitt frem til 15.30 tiden! [emoji1305][emoji1305]
Så deilig. Er også hjemme alene nå, og kjenner jeg burde gjort husarbeid men tar meg en tur ut på lunsj istede! Husarbeidet gjøres senere :D

Når man får beskjed om at kynnerene mine har vert rier og er nå veldig skeptisk hver gang jeg kjenner noe!! :wideyed: Nekter å ha noe rier nå altså.. er bare 21 uker på vei :sorry:

Back
Topp