God morgen alle sammen! Hva bringer dagen?
Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter![]()
Jeg har vært i møte med BUP og nå er det straks jobb[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter![]()
Så braJoda litt forskjellig. Museum , åpen gård,besøk
![]()
Jeg har vært i møte med BUP og nå er det straks jobb[emoji2]
Vis vedlegget 230996 Skulle jo tro skoene var kjøpt med kjolen. Wee søta[emoji173]️
Hvem trenger vel søvn ? [emoji21]
Hei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
![]()
Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blirHeldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer
Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?
Helga har vært rolig og behagelig[emoji1]
Din da?
God morgen alle sammen
Ja hihiMye morsomt da[emoji1]
God morgen[emoji4] Vesla kjørt i bhg, legen ringt og satt på en vaskemaskin[emoji4] Da ble det sofaen og se om jeg finner en ny serie å se på.
Deres planer i dag?
Det forstår jegJoda vet det altså [emoji23] Jon Blund bare tuller med meg tenker jeg. Gjør meg sprø
Jeg har nettopp levert mellomste på sin aller første skoledag!God morgen alle sammen! Hva bringer dagen?
Ferdig med alt jeg Må, men blir vel å få rydda litt og prøve å se om jeg får strøket noe klær!
Godt å bli ferdig med påbegynt.
Alltid så kjekt i starten, men til syvende og sist vil man bare at det skal bli ferdig også [emoji23]
Lenge til kjøkken her også gitt.
Oj, såpass ja! Heldigvis ikke så stort prosjekt her, men mer oppussing av soverom, gang, inngangsparti, maling av hus osvIkke nå, men da jeg gikk gravid med førstemann så drev vi å bygget hus. Og gjorde det meste innvendig selv[emoji28] huset sto ferdig i juni og jeg fødte i aug. Det var ganske deilig å bli ferdig da![emoji85][emoji85]

Så deilig. Er også hjemme alene nå, og kjenner jeg burde gjort husarbeid men tar meg en tur ut på lunsj istede! Husarbeidet gjøres senereNå er frøkna levert i bhg, ferdig med time hos akupunktør, så nå er huset mitt frem til 15.30 tiden! [emoji1305][emoji1305]