Skravletråd AUGUST!

Strikker snøløv på 3,5 jeg. I babyull. Tar litt tid.

Kjekkas på 5 eller deromkring med dobbelt garn vil gå fort
Kjenner godt forskjell ja. Har dahlia nå på pinne 3.5. Gøy, men litt tregere [emoji14]

Tvitvi :D Kjempefornøyd med de jeg har kjøpt der. Kjøpte de første på butikk her lokalt da. Men prisen var liiiitt billigere på ebay da. Og jeg slapp å kjøre 4 mil for det pluss ferje [emoji23]
Ebay har. Så når jeg får oversikt over hva jeg mangler skal jeg komplettere

Her også. Og ene biten der var det veldig godt og andre biten var dårlig [emoji23] Regner med det går seg til som med første. Jo eldre de blir.

For 1 likte lite og nå sluker hu alt ned. Så det er vel bare en haug med slike faser da [emoji23]

Woho! I dag gikk all kylling jeg hadde lagt på tallerken ned. Med lovnad om saftis til dessert hvis ho spiste alle[emoji28]

Vel vært oppe i hele natt med kynner Nedpress og sure oppstøt og en spire som heller ikke har sovet i natt så det kommer vel snart....har ennå kynner ..... [emoji14] for de om jeg for pressa han ut løp av dagen [emoji14]

Hihi, håper du klarte det![emoji23]

Mellomste gikk i en bhg som er del av en kjede som har samarbeid med arrangøren av festivalen, og derved skal "barnehagekoret", dvs det var førskolekoret som nå er skolebarn, fra de 6 barnehagene i området synge som åpning på denne barnefestivlen. Jugendfestivalen er en årlig greie, minijugend er ny av året tror jeg og denne barnehagegreia er i alle fall ny.

Så morsomt da![emoji1] tipper hun gleder seg!

Stelle og styre da litt. Første skoledag for hu som starter i 2 klasse og hu i 6 klasse i morgen ! [emoji38] Hvorfor går tiden så fort gitt? [emoji848]

Ikke ennå ser ut som jeg nå vaske huset i natt når alle har gått å lagt seg [emoji26][emoji26][emoji23][emoji23][emoji23][emoji848]
Snart. Snart. Hvil deg så du har energi til deg som kommer.

Back
Topp