Skal seSjekka ebay? Har bestilt mine fra ebay. Bestilte de for mindre enn ei uke siden fra England. Fikk de i dag. Kjappe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal seSjekka ebay? Har bestilt mine fra ebay. Bestilte de for mindre enn ei uke siden fra England. Fikk de i dag. Kjappe![]()
Kjenner godt forskjell ja. Har dahlia nå på pinne 3.5. Gøy, men litt tregere [emoji14]Strikker snøløv på 3,5 jeg. I babyull. Tar litt tid.
Kjekkas på 5 eller deromkring med dobbelt garn vil gå fort
TvitviSkal se![]()
Ebay har. Så når jeg får oversikt over hva jeg mangler skal jeg komplettereTvitviKjempefornøyd med de jeg har kjøpt der. Kjøpte de første på butikk her lokalt da. Men prisen var liiiitt billigere på ebay da. Og jeg slapp å kjøre 4 mil for det pluss ferje [emoji23]
Så bra daEbay har. Så når jeg får oversikt over hva jeg mangler skal jeg komplettere
Her også. Og ene biten der var det veldig godt og andre biten var dårlig [emoji23] Regner med det går seg til som med første. Jo eldre de blir.
For 1 likte lite og nå sluker hu alt ned. Så det er vel bare en haug med slike faser da [emoji23]
Hehei ! Godt med noe i ermet [emoji14] HahahWoho! I dag gikk all kylling jeg hadde lagt på tallerken ned. Med lovnad om saftis til dessert hvis ho spiste alle[emoji28]
God morgen![]()
Vel vært oppe i hele natt med kynner Nedpress og sure oppstøt og en spire som heller ikke har sovet i natt så det kommer vel snart....har ennå kynner ..... [emoji14] for de om jeg for pressa han ut løp av dagen [emoji14]
Mellomste gikk i en bhg som er del av en kjede som har samarbeid med arrangøren av festivalen, og derved skal "barnehagekoret", dvs det var førskolekoret som nå er skolebarn, fra de 6 barnehagene i området synge som åpning på denne barnefestivlen. Jugendfestivalen er en årlig greie, minijugend er ny av året tror jeg og denne barnehagegreia er i alle fall ny.
God morgentravel morgen idag. Så da ble det ikke bv tid som vanlig
![]()
Planer for dagen?
Ikke ennå ser ut som jeg nå vaske huset i natt når alle har gått å lagt seg [emoji26][emoji26][emoji23][emoji23][emoji23][emoji848]Hihi, håper du klarte det![emoji23]
Hehe jo heiGod ettermiddag Syn[emoji1]
Der gjør hun jaSå morsomt da![emoji1] tipper hun gleder seg!
Snart. Snart. Hvil deg så du har energi til deg som kommer.Ikke ennå ser ut som jeg nå vaske huset i natt når alle har gått å lagt seg [emoji26][emoji26][emoji23][emoji23][emoji23][emoji848]
Spennende !Frøkna begynner på skolen i morgen![]()
SpennendeFrøkna begynner på skolen i morgen![]()