Hei jenter [emoji4] Hvordan er ståa?
Hei snuppa[emoji2] hvordan går det med deg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jenter [emoji4] Hvordan er ståa?
(skravletråden har blitt strikketråden...)
Litt bedre
God morgen jenter. Sitter å ser barne TV med en trøtt liten gutt som fant ut at kl 0500 var en bra tid å stå opp på
Fare for det [emoji28]
Ja, vi har prøvd i 2,5år nå. Men nå lurer jeg på om noe har skjedd. Tør ikke helt håpe enda, en del av meg er sikker og den andre delen er så redd for å bli super skuffet. Er uansett ikke ikm før neste søndag. (Da vi skal feire 3års dagen til frøkna)
Vel vært oppe i hele natt med kynner Nedpress og sure oppstøt og en spire som heller ikke har sovet i natt så det kommer vel snart....har ennå kynner ..... [emoji14] for de om jeg for pressa han ut løp av dagen [emoji14]God morgen[emoji2] skal ikke du føde snart??[emoji12]
Mellomste gikk i en bhg som er del av en kjede som har samarbeid med arrangøren av festivalen, og derved skal "barnehagekoret", dvs det var førskolekoret som nå er skolebarn, fra de 6 barnehagene i området synge som åpning på denne barnefestivlen. Jugendfestivalen er en årlig greie, minijugend er ny av året tror jeg og denne barnehagegreia er i alle fall ny.Sikkert ulik popularitet rundt om i landet[emoji2]
Synger søster i kor?
Hva ble det til middag i dag?
God morgen jenter. Sitter å ser barne TV med en trøtt liten gutt som fant ut at kl 0500 var en bra tid å stå opp på
Fare for det [emoji28]
Ja, vi har prøvd i 2,5år nå. Men nå lurer jeg på om noe har skjedd. Tør ikke helt håpe enda, en del av meg er sikker og den andre delen er så redd for å bli super skuffet. Er uansett ikke ikm før neste søndag. (Da vi skal feire 3års dagen til frøkna)
Vel vært oppe i hele natt med kynner Nedpress og sure oppstøt og en spire som heller ikke har sovet i natt så det kommer vel snart....har ennå kynner ..... [emoji14] for de om jeg for pressa han ut løp av dagen [emoji14]
Våken natt med kynner sure oppstøt og en spire som har jobbet hardt ennå kynner så nå er alt så ømt hahaha [emoji23] [emoji27] ...men ingen mer action....Ingen action i går etter strippingen?
Hadde passa [emoji14]Det synes jeg du skal gjøre. Press han ut idag[emoji23][emoji23][emoji4]
Uff da. Lå visst i postkassa disse nå
![]()
Så gøyUff da. Lå visst i postkassa disse nå
![]()
Så gøy
Jeg bruker se utskiftbare pinnene men er stadig usikker på hvile jeg liker best, zing har jeg ikke prøvd. Jeg har de i fargerikt tre, ikke min favoritt. Vanlig metall et gode. Har en i karbon også. Men si hva du synes om disse da, jeg mangler noen tykkelser. F.eks 3 ser jeg. Den må jeg ha i noe sterkt, tror mangelen skyldes at jeg har knukket dem. Altså i tre